Je maakt me niet wijs dat dit voortkomt uit een keuze van "laten wij eens lekker zonder enige vorm van voorzieningen leven", in plaats vanuit een totale incompetentie om in 2000 jaar ook maar iets te evolueren.quote:Op maandag 21 september 2009 16:49 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld, wij westerse mensen hebben altijd weelde en luxe nodig om te leven, wij beginnen al te zeiken als het een beetje tocht of koud is en de meesten van ons peinzen er nog niet over om buiten te gaan slapen, wij zijn bar verwend. Maar negers die leven onder extreme omstandigheden, overdag in de hitte en s'nachts in de kou. Zij weten van simpele middelen uit de natuur zoals die stro en stront toch een woonplaats te bouwen in de vorm van hutten. Ze doen er niet moeilijk over om iets te eten wat in onze ogen misschien vies is. De meesten zijn al blij met een dooie muis, enzovoort. Zo leven ze al duizenden jaren.
Wij westerse mensen zouden het nog geen dag redden als dit deel van de wereld er om de een of andere reden in een situatie als die van Afrika zou belanden. Zo zie je maar weer, negers zijn een sterk ras want zij weten wel hoe je moet overleven.
quote:Op maandag 21 september 2009 16:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je maakt me niet wijs dat dit voortkomt uit een keuze van "laten wij eens lekker zonder enige vorm van voorzieningen leven", in plaats vanuit een totale incompetentie om in 2000 jaar ook maar iets te evolueren.
Je komt echt over of je echt niks van Afrika weet, met je afrikanen zijn dit en dat. Wist je dat de Engelsen nog meer ierse slaven hadden dan afrikanen?quote:Op maandag 21 september 2009 16:36 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Ierland is dankzij veel onderdrukking en geweld van de Britten en vele hongersnoden een erg arm land geweest, erg lang. Alleen hebben de Ieren hun land, mede dankzij hulp van de Europese Unie (dus niet Afrikaanse) hun land op kunnen bouwen tot een van de welvarendste van Europa.
Het enige land in Afrika wat zich enigszins heeft ontwikkeld de afgelopen decennia is Zuid Afrika. En juist: die hebben een blanke minderheid.
Wie is dat?quote:
dan moet je wel een plaatje van een beauty plaatsen natuurlijkquote:Op maandag 21 september 2009 13:35 schreef UnrealMarc het volgende:
Alle knappe negerinnen die geplaatst zijn in dit topic proberen hun uiterlijk te veranderen naar westerse maatstaven (dus allemaal stijl haar etc. in plaats van kroeshaar). Doe mij maar gewoon natural african beauty![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 september 2009 17:23 schreef Snowcold het volgende:
Wat een kansloze discussie is dit. Je moet mensen per individu beoordelen, en niet als groep.
individueel zijn ze ook lelijk hoorquote:Op maandag 21 september 2009 17:23 schreef Snowcold het volgende:
Wat een kansloze discussie is dit. Je moet mensen per individu beoordelen, en niet als groep.
Wat ik bedoel is dat er zowel mooie als lelijke negerinnen zijn, net als dat er zowel mooie als lelijke blanke vrouwen zijn. Voor de rest boeit het niet. Ik snap niet dat hier eindeloos over gediscussieert kan worden en dat het eindigt in een black vs. white strijd.quote:Op maandag 21 september 2009 17:24 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
individueel zijn ze ook lelijk hoor
De oprichters van het Egyptische rijk waren geen Negers. Zoek maar op. Het is gewoon een feit dat de Negers nooit een wereldrijk hebben gehad.quote:Op maandag 21 september 2009 17:09 schreef aychelle het volgende:
[..]
Je komt echt over of je echt niks van Afrika weet, met je afrikanen zijn dit en dat. Wist je dat de Engelsen nog meer ierse slaven hadden dan afrikanen?Echt ik heb niks tegen ierse mensen, maar je komt zo dom over. In plaats van over andere te zeggen dat ze niks zijn, kom je zelf over als een nietsnu. Ben je zelf trouwens een beetje succesvol in het leven dan je voorouders die rijdommen hadden? En sinds wanneer is Zuid-afrika het enigste ontwikkelde land? je zegt nu weer iets doms (niks anders verwacht) wat helemaal niet klopt. Trouwens negers waren van grote invloed op het Egyptische rijk, of heb je daar ook weer smoesjes voor. Ierland is niks vergerleken bij de rest van Europa ...
Nu komt weer de eeuwige discussie met de vraag of de Oude Egyptenaren nou zwart of blank waren.quote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De oprichters van het Egyptische rijk waren geen Negers. Zoek maar op. Het is gewoon een feit dat de Negers nooit een wereldrijk hebben gehad.
De oude Egyptenaren zijn sowieso overrated, zo machtig waren ze ook niet. Iedereen geilt op ze vanwege die pauperpiramidesquote:Op maandag 21 september 2009 18:33 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Nu komt weer de eeuwige discussie met de vraag of de Oude Egyptenaren nou zwart of blank waren.
Overigens kunnen ze onmogelijk verwant zijn aan die West-Afrikanen die niet eens telwoorden hadden. Omgekeerd kunnen wij bijvoorbeeld ook niet roemen op het Hellenisme, omdat in diens bloeitijd het Oosten meer invloed had dan het Westen.quote:Op maandag 21 september 2009 18:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De oude Egyptenaren zijn sowieso overrated, zo machtig waren ze ook niet. Iedereen geilt op ze vanwege die pauperpiramides
Zo, zo, Shaquilla. In plaats van een heleboel loze uitspraken te doen, kan je ook proberen mijn punten te gaan weerleggen. Dan krijg je een zinnige discussie. Niet aankomen met kreten als 'je bent dom' of 'je weet niets'.quote:Op maandag 21 september 2009 17:09 schreef aychelle het volgende:
[..]
Je komt echt over of je echt niks van Afrika weet, met je afrikanen zijn dit en dat. Wist je dat de Engelsen nog meer ierse slaven hadden dan afrikanen?Echt ik heb niks tegen ierse mensen, maar je komt zo dom over. In plaats van over andere te zeggen dat ze niks zijn, kom je zelf over als een nietsnu. Ben je zelf trouwens een beetje succesvol in het leven dan je voorouders die rijdommen hadden? En sinds wanneer is Zuid-afrika het enigste ontwikkelde land? je zegt nu weer iets doms (niks anders verwacht) wat helemaal niet klopt. Trouwens negers waren van grote invloed op het Egyptische rijk, of heb je daar ook weer smoesjes voor. Ierland is niks vergerleken bij de rest van Europa ...
het waren Nubiers, niet west afrikanen. De nubiers van toen, zijn nu de ethiopiers.quote:Op maandag 21 september 2009 18:37 schreef karottetrekker het volgende:
[..]
Overigens kunnen ze onmogelijk verwant zijn aan die West-Afrikanen die niet eens telwoorden hadden. Omgekeerd kunnen wij bijvoorbeeld ook niet roemen op het Hellenisme, omdat in diens bloeitijd het Oosten meer invloed had dan het Westen.
Het is het nu wat telt uiteraard.
P.S.: Blijkt dat sommige Niger-Kongo-talen wel eigen niet-ingevoerde telwoorden hebben, hangt dus nog af.
Ik minacht verder ook helemaal niemand. Ik zal als Blond-Haar-Blauwe-Ogen Europeaan ook nooit op een neger neerkijken.quote:Op maandag 21 september 2009 16:35 schreef karottetrekker het volgende:
[..]
Jij staat hier dus te beweren dat negers niet geëvolueerd zijn. Sterk.
Ik minacht niemand, maar relativeer de glorie van het verleden maar, geschiedenis is mooier als je ze zelf maakt voor toekomstige generaties IMHO.
Een feit? ben je blind of kun je gewoon niet lezen. Het is een FEIT dat Zimbabwe, Kusha (nubia) en Maili, koningrijken waren, en dan kun je wel van alles roepen. Maar je klinkt zo alleen nog dommer.quote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De oprichters van het Egyptische rijk waren geen Negers. Zoek maar op. Het is gewoon een feit dat de Negers nooit een wereldrijk hebben gehad.
quote:Op maandag 21 september 2009 19:01 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Net als dat vrouwen met kort haart altijd mooier zijn met lang haar, zijn negerinnen mooier als ze blank zijn
Shaquaillaquote:Op maandag 21 september 2009 18:53 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Zo, zo, Shaquilla. In plaats van een heleboel loze uitspraken te doen, kan je ook proberen mijn punten te gaan weerleggen. Dan krijg je een zinnige discussie. Niet aankomen met kreten als 'je bent dom' of 'je weet niets'.
Ik geloof dat je best argumenten achter de hand hebt, maar weerleg mijn standpunten dan eens stuk voor stuk, want hiermee kan ik niks.
Als ik het opzoek, zie ik dat de vroegere oorspronkelijke bewoners van Egypte vooral een gemengd volk waren. Ook cleopatra was niet alleen blank maar een mix. De oprichters waren vooral Nubiers (nu de ethiopiers en sudanezen) en de grieken. Jee zeg, dit had ik niet van jou verwacht, zo iets doms uit jou mondquote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een paar lullige koninkrijken. Jij had het over wereldrijken. Daar zit een wereld van verschil in. Feit is gewoon dat de Negers nooit van enig invloed zijn geweest op de belangrijke zaken in de wereld. Neem nou de wetenschappelijke wereld. Welke grote Afrikaanse uitvinders zijn er? Nergens.quote:Op maandag 21 september 2009 19:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
Een feit? ben je blind of kun je gewoon niet lezen. Het is een FEIT dat Zimbabwe, Kusha (nubia) en Maili, koningrijken waren, en dan kun je wel van alles roepen. Maar je klinkt zo alleen nog dommer.
Omdat je mischien nooit de basisschool hebt afgemaakt, raad ik je aan woord voor woord langzaam te lezen anders begrijp je die moeilijke tekst in het engels niet
http://www.africankingdoms.com/
http://en.wikipedia.org/wiki/Kingdom_of_Zimbabwe
http://en.wikipedia.org/wiki/Mali_Empire
genoeg zo?
quote:Op maandag 21 september 2009 18:57 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ik minacht verder ook helemaal niemand. Ik zal als Blond-Haar-Blauwe-Ogen Europeaan ook nooit op een neger neerkijken.
Ik vind het alleen een nogal boute uitspraak als mensen negers 'het sterke ras' noemen. Lichamelijk gezien hebben ze gelijk. Maar ik vind dat als je de Afrikaanse rassen als geheel gaat zien, ze nog weinig bereikt hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |