abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72947327
Hey mensen,

Ik bied mijzelf aan voor logo-design voor een klein prijsje(5 euro).
Zelf ben ik nog vol aan het ontdekken met Photoshop, ook al gebruik ik het al een flinke tijd.
Als je interesse hebt, zal ik hier voor je een paar voorbeelden geven die ik heb gemaakt.

Kortom, een best wel redelijk logo voor een lekker prijsje, (in mijn ogen ), stuur me een berichtje via FOK of een mailtje naar ham_kaas_tosti@hotmail.com

Max.
pi_72947370
SPAM

en het ziet er niet uit.
Make me bad.
pi_72947390
Leuk.

Heb je hiervoor toestemming gevraagd aan de admins?
Google is your friend, abuse your friends
pi_72947406
En 5 euro voor een logo ?
Make me bad.
pi_72947425
en wat als het er niet uitziet en al betaald hebt?
pi_72947482
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:09 schreef Strijkplank. het volgende:
en wat als het er niet uitziet en al betaald hebt?
Dan ben je geowned.
Make me bad.
  FOK!fotograaf zondag 20 september 2009 @ 21:16:43 #7
145146 Andyy
pi_72947788
IBTL.
pi_72947855
Er mogen geen diensten worden aangeboden op FOK! (nou ja, mag wel, maar niet tegen betaling).

Met wat je nu laat zien zou ik trouwens geld toe vragen om jouw logo te voeren. Wat een prutszooi.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_72947932
Ach ja, een echt 100% goed logo betaal je toch gauw 50/100 euro voor, als het niet meer is.
pi_72947956
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:19 schreef maxdewitte het volgende:
Ach ja, een echt 100% goed logo betaal je toch gauw 50/100 euro voor, als het niet meer is.
Je hebt echt geen benul, hè.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_72948015
Wat een wonder dat dit topic het zo lang volhoudt.

Echt logodesign is echt verschrikkelijk moeilijk; een goed logo is wel een paar ruggen waard (hele huisstijl)
pi_72948058
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:19 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Man is inderdaad een beetje raar in het hoofd.

Zeg Max, hoeveel mensen heb je inmiddels als klant gehad voor je gejatte logos?
Make me bad.
pi_72948092
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:19 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Omdat?
Toch heb ik al in een paar dagen een aardig centje bijverdiend, maar als ik dit lees hoef ik bij jullie niet aan te kloppen.
  zondag 20 september 2009 @ 21:22:33 #14
144213 Adidah
Het was wraak
pi_72948106
Gast, wat een kanker lelijke logo's. En dan heb je het lef om er ook nog geld voor te vragen, fucking afzetter.
pi_72948114
Zelfs ik maak mooiere logo's gratis !
pi_72948137
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:22 schreef maxdewitte het volgende:

[..]

Omdat?
Toch heb ik al in een paar dagen een aardig centje bijverdiend, maar als ik dit lees hoef ik bij jullie niet aan te kloppen.
Omdat een echt goed logo (nou ja, meestal gelijk een hele huisstijl) vele duizenden euro's kost.

Maar, je hebt gelukkig geen bord voor je kop. Dat scheelt dan weer.
pi_72948307
Geef dan iig wat opbouwende kritiek, ipv zo af te kraken.
Zelf zitten jullie denk ik thuis in jullie donkere zoldertje op topics te wachten zoals deze, om vervolgens af te kraken.
En nu word dit wss ook weer een aantal keer ge-quote met bedroevende argumenten.
Slotje op dit topic denk.
pi_72948360
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:26 schreef maxdewitte het volgende:
Zelf zitten jullie denk ik thuis in jullie donkere zoldertje op topics te wachten zoals deze, om vervolgens af te kraken.
En nu word dit wss ook weer een aantal keer ge-quote met bedroevende argumenten.
En jij zit op je donkere zoldertje logotjes te maken.
Make me bad.
pi_72948363
Prachtig!
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_72948446
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:26 schreef maxdewitte het volgende:
nee, dan had jij maar het topic moeten openen met "ik wil graag logo's designen, maar ik weet er geen reet van, waar haal ik m'n informatie vandaan" in plaats van "voor 5 piek krijg je een logo'tje"
quote:
Ja, maar wees getroost met de wetenschap dat we alleen de meest kuttige topics uitpikken
quote:
neuh, ze laten je nog even in je sop gaarkoken.
pi_72948465
doe mij maar een logo dan he.
pi_72948533
Ey man, ken ik ff een logootje bestellen?
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_72948536
Ik zou m'n volgende vraag over logodesign trouwens hier stellen:

http://gathering.tweakers.net
pi_72948614
Jordy-B, met de B van bedroevend?
Kansloze kerel ben jij zeg, ordinaire natnek.
Ik hoop dat jullie kanker krijgen en rotten in jullie graf.
Stelletje nietsnutten.
pi_72948658

Ik hoop dat je de vliegende vinketering oploopt en dat je familie je komt uitlachen aan je sterfbed. Met een mooi groot zelf ontworpen logo op je grafsteen, zodat toevallige passanten ook nog even kunnen grinniken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')