Dan ben je geowned.quote:Op zondag 20 september 2009 21:09 schreef Strijkplank. het volgende:
en wat als het er niet uitziet en al betaald hebt?
Je hebt echt geen benul, hè.quote:Op zondag 20 september 2009 21:19 schreef maxdewitte het volgende:
Ach ja, een echt 100% goed logo betaal je toch gauw 50/100 euro voor, als het niet meer is.
Man is inderdaad een beetje raar in het hoofd.quote:
Omdat?quote:
Omdat een echt goed logo (nou ja, meestal gelijk een hele huisstijl) vele duizenden euro's kost.quote:Op zondag 20 september 2009 21:22 schreef maxdewitte het volgende:
[..]
Omdat?
Toch heb ik al in een paar dagen een aardig centje bijverdiend, maar als ik dit lees hoef ik bij jullie niet aan te kloppen.
En jij zit op je donkere zoldertje logotjes te maken.quote:Op zondag 20 september 2009 21:26 schreef maxdewitte het volgende:
Geef dan iig wat opbouwende kritiek, ipv zo af te kraken.
Zelf zitten jullie denk ik thuis in jullie donkere zoldertje op topics te wachten zoals deze, om vervolgens af te kraken.
En nu word dit wss ook weer een aantal keer ge-quote met bedroevende argumenten.
Slotje op dit topic denk.
nee, dan had jij maar het topic moeten openen met "ik wil graag logo's designen, maar ik weet er geen reet van, waar haal ik m'n informatie vandaan" in plaats van "voor 5 piek krijg je een logo'tje"quote:Op zondag 20 september 2009 21:26 schreef maxdewitte het volgende:
Geef dan iig wat opbouwende kritiek, ipv zo af te kraken.
Ja, maar wees getroost met de wetenschap dat we alleen de meest kuttige topics uitpikkenquote:Zelf zitten jullie denk ik thuis in jullie donkere zoldertje op topics te wachten zoals deze, om vervolgens af te kraken.
neuh, ze laten je nog even in je sop gaarkoken.quote:En nu word dit wss ook weer een aantal keer ge-quote met bedroevende argumenten.
Slotje op dit topic denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |