Bah. Vaders projecteren tgenwoordig meer en meer hun dromen op hun kind. Hoog tijd dat er maatregelen worden genomen tegen agressieve sportvaders.quote:Man valt trainer van zoon aan en verwondt minderjarige
De onderzoeksrechter in Brussel heeft gisteren de vader van een voetbalspeler aangehouden wegens het plegen van agressie. De 55-jarige K.R. viel vrijdagavond de trainer van zijn zoon aan op een voetbalterrein nabij de Sint-Vincentiusplaats in Evere. Een jongere die tussenkwam raakte gewond. Dat is vandaag van het Brusselse parket en de lokale politie Brussel-Noord vernomen.
Niet geselecteerd
De vader, afkomstig uit ex-Joegoslavië, verweet de trainer dat hij zijn zoon niet had geselecteerd voor de wedstrijd van gisteren. Hij diepte een mes op en richtte het in de richting van de trainer. Een minderjarige speler die tussenbeide kwam, raakte gewond aan de borst. De verwondingen zijn niet levensbedreigend. Meerdere mensen waren getuige van het incident.
Slagen en verwondingen
K.R. wordt beticht van slagen en verwondingen aan een minderjarige, met arbeidsongeschiktheid tot gevolg, en van verboden wapendracht. Het jonge slachtoffer lag vandaag nog steeds in het ziekenhuis en kon nog niet verhoord worden, preciseerde het parket. (belga/adv)
http://hln.be/hln/nl/957/(...)t-minderjarige.dhtml
PAARDE MONGOOL!quote:Op zondag 20 september 2009 21:11 schreef DrDentz het volgende:
Dit is misschien nog met een grappige insteek, maar ik heb dat soort volk ook gezien toen ik nog op voetbal zat. Beschamend..quote:
Die van mij komt uit Drenthe, de klootzakquote:Op zondag 20 september 2009 22:55 schreef bijdehand het volgende:
Ik wil ook een vader uit het voormalige Joegoslavië
Ja met een naam dat als je die noemt dat ze gelijk denken dat het een sluipmoordenaar isquote:Op zondag 20 september 2009 22:55 schreef bijdehand het volgende:
Ik wil ook een vader uit het voormalige Joegoslavië
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |