Ongeluksverwensing , banquote:Op zondag 20 september 2009 20:27 schreef Repeat het volgende:
Ja, waarom komt die mongool niet lekker onder de tram?
quote:Op zondag 20 september 2009 20:27 schreef Repeat het volgende:
Ja, waarom komt die mongool niet lekker onder de tram?
Zijn gedrag is klachtwaardig.quote:Op zondag 20 september 2009 20:29 schreef zarGon het volgende:
Quote die posts van hem in KLB-FB met een uitleg en wat je wil dat er gebeurt. Bereik je veel meer mee.
Het is deerniswekkend, dat zeker. Je ergert je eraan, dat snap ik. Maar met dit topic moedig jij hem alleen maar aan, met KLB-FB los je het probleem op.quote:
Ja, daar worden posts gewoon gedelete. Wat een oplossing.quote:Op zondag 20 september 2009 20:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is deerniswekkend, dat zeker. Je ergert je eraan, dat snap ik. Maar met dit topic moedig jij hem alleen maar aan, met KLB-FB los je het probleem op.
Had ik al gedaanquote:Op zondag 20 september 2009 20:29 schreef zarGon het volgende:
Quote die posts van hem in KLB-FB met een uitleg en wat je wil dat er gebeurt. Bereik je veel meer mee.
Eens, gewoon negeren dan is de lol er al snel vanaf.quote:Op zondag 20 september 2009 20:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zijn 10.000 identieke posts in elk topic KLB vielen je niet op?
Het is al gemeld, dus klaag ik er nog eens over.quote:Op zondag 20 september 2009 20:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is deerniswekkend, dat zeker. Je ergert je eraan, dat snap ik. Maar met dit topic moedig jij hem alleen maar aan, met KLB-FB los je het probleem op.
Is dit eerder eens aangekaart in KLB-FB? En wat werd er toen gezegd/gedaan?quote:Op zondag 20 september 2009 20:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ja, daar worden posts gewoon gedelete. Wat een oplossing.
Mwah, ik denk dat als hij eenmaal een ban heeft dat de lol er dan wel vanaf is.quote:Op zondag 20 september 2009 20:35 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Eens, gewoon negeren dan is de lol er al snel vanaf.
Ik lees er gewoon overheen.quote:Op zondag 20 september 2009 20:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zijn 10.000 identieke posts in elk topic KLB vielen je niet op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |