Altjjd op een brommert of motor.quote:Op zondag 20 september 2009 18:15 schreef daNpy het volgende:
Sinds wanneer moet je op een Vespa een helm op?
En motorscooters.quote:Op zondag 20 september 2009 18:18 schreef Hagelkaas het volgende:
Je hebt snorscooters en bromscooters..
Jezus, dat is toch gewoon algemene kennis
ofnietquote:Op zondag 20 september 2009 18:21 schreef swollywood het volgende:
Sinds wanneer mag je in een winkel je helm ophouden?
Als je dat als vent probeert heb je direct een beveiliger in je nek.
quote:Op zondag 20 september 2009 18:14 schreef Remsjo het volgende:
Ik was zo gisteren op het busstation onderweg naar huis aangezien ik in de ochtend moest werken dus ik dacht fuck it ik moet nog 45 min wachten op de bus, ik rol hem ff naar de supermarkt om een blikje redbull te kopen. Bij de super aangekomen zag ik 3 roze Vespa's naast elkaar staan dus ik dacht SLETJESDus ik loop de winkel in en ja hoor, bij de eerste de beste blik naar links zag ik de sletjes staan.
![]()
MAAR HEEWAT ZIET MIJN OOG?
Die chicks hadden dus nog hun helm op in de winkel
![]()
Hoezo zou je een helm op doen in een supermarkt?
Klacht: Wijven op Vespa's die vergeten hun helm af te zetten
Jewel ik heb de ontmaagding van 2 van de 3 sletten gestolen. De 3de wilde liever toe kijkenquote:
quote:Op zondag 20 september 2009 18:30 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Jewel ik heb de ontmaagding van 2 van de 3 sletten geslolen. De 3de wilde liever toe kijken
Dat is vies ouwequote:Op zondag 20 september 2009 18:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ze heeft niks te willen, je had die derde voor straf met een hema rookworst met een opgerekte anus met traantjes in de ogen richting haar mams moeten sturen
Ja, vespasletjes op 125cc vespa'squote:Op zondag 20 september 2009 18:19 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En motorscooters.
Jezus, dat is toch gewoon algemene kennis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |