Aardappels schillen en ze dan in stukjes snijden, zullen dus zowel schijfjes als partjes zijn; stukjes, zeg maar...quote:Op zondag 20 september 2009 18:14 schreef Mirjam het volgende:
wat wil je precies bakken?
schijfjes, partjes, hele aardappelen?
hmm.quote:Op zondag 20 september 2009 18:16 schreef Broertie het volgende:
[..]
Aardappels schillen en ze dan in stukjes snijden, zullen dus zowel schijfjes als partjes zijn; stukjes, zeg maar...
Minder werk, meer smaak, meer vitaminen, minder aan de bakplaat bakken, minder uitdrogen, kortom lekkerder.quote:Op zondag 20 september 2009 18:31 schreef Broertie het volgende:
Wat is het nut als je de aardappels niet schilt, behalve dat je minder werk hebt?
Smaken verschillen.quote:Op zondag 20 september 2009 18:36 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Minder werk, meer smaak, meer vitaminen, minder aan de bakplaat bakken, minder uitdrogen, kortom lekkerder.
Dus als jij zegt dat het meer smaak heeft en lekkerder is met schil, dan "gaat het even niet over smaak"?quote:Op zondag 20 september 2009 18:58 schreef RobinOok het volgende:
Ja, behalve dat dit nu even niet over smaak ging. :-)
Puur qua smaak vind ik het trouwens niet eens echt heel veel uitmaken, maar het "mondgevoel" vind ik zonder schil wat prettiger.quote:Op zondag 20 september 2009 19:10 schreef RobinOok het volgende:
Ik zit te suffen, las glad over mijn eigen conclusie dat het lekkerder is heen.
Zei ik toch, smaken verschillen!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |