Ik ben vele maanden geleden begonnen (nooit aan de daadwerkelijke theorie

)met een studie aan de loi MBO Beveiliger voor een baantje naast mijn studie. Nu had ik natuurlijk alles wat ik wilde weten van te voren gevraagd...
Klacht 1: Ook had ik even mijn beklag gedaan over het feit dat men de maand prijs op internet heeft staan en bij de "versnelde" studie gelde dat niet want je betaald altijd voor de 6 maanden tenzij je er langer overdoet....

Dit staat echter nergens opgegeven.
klacht 2:Ook geeft men aan dat het de cursus mbo beveiliger is hoewel je met het totaalpakket van loi geen tentamens en dergelijke krijgt deze moet men zelf betalen. (geen volledige mbo dus/ zelfs geen startkwalificatie voor beveiliger)
Hoofdklacht1: Ik had netjes gevraagd wanneer ik met mijn stage kon beginnen. Antwoord was U kunt gelijk bij de start van uw studie gaan beginnen meneer!! GEEN probleem dus.

. Dus ik naar een stage zoeken wat blijkt ik moet eerst mijn theorie gehaald hebben! En ik heb echt geen tijd om eerst te wachten tot die tentamens van loi eindelijk is beginnen dan te zoeken naar stage dan ben ik allang klaar met mijn echte studie!

. Dus ik was het gelijk zat.
Hoofdklacht2: Men reageert maanden lang niet op berichten welke ik verstuur. Als er al gereageerd wordt dan is het "verstuurd naar juiste persoon" zogenaamd of een ander stom iets... Mijn berichten en verzoeken worden dus niet serieus geworden. En ik heb al aangegeven dat ik mijn geld wil terug ontvangen 2 of 3 maanden geleden.... Iemand tips hoe hier mee om te gaan?
(tip voor anderen ga NOOIT naar loi

)