quote:
Op maandag 22 april 2002 23:11 schreef Haanibal het volgende:
Vind dit zaakje een luchtje hebben
quote:
Op maandag 22 april 2002 23:07 schreef Biglebowski het volgende:
Als jullie een lekker luchtje gaan kopen ... waar doen jullie dat dan .. Ik ga altijd naar ICIPARIS... ik heb het idee dat die wat goedkoper zijn dan Douglas.. misschien is dat wel niet.. maar dat systeem met korting die je standaard krijgt spreekt wel aan... toch?
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 25-04-2002 10:41]
Bij Douglas krijg je 1o% korting en een boekje.
Bij ICI PAris krijg je ook korting en een boekje.
Er zijn alleen verschillende luchtjes die de een wel heeft en de ander niet. bvb 212 heeft ICI Paris wel en Douglas niet.
Maar goed, ik heb slechte herinneringen aan Ici Paris, want toen het net bestond (of in ieder geval de winkel in Leiden) hadden ze nogal wat kapsones als winkel zijnde. Toen was ik ook wat jonger en als ik dan een verjaardagscadeau voor m'n moeder wilde kopen werd ik nooit goed geholpen maar zaten ze me echt zo aan te kijken van "Wat doe jij hier, alsof je het kan betalen".
Daarom ben ik Pro-Douglas omdat ik daar geen klachten over heb en verder nooit ongemakkelijk heb gevoeld.
Douglas vind over het algemeen fijner om rond te kijken omdat je daar fijn op je gemak luchtjes kan opspuiten en de prijs kan bekijken. Bij ICI paris moet je als je bijvoorbeeld van een bodylotion de prijs wil weten eerst wachten tot zo'n verkoopster je komt helpen.
Maar van de andere kant is het soms bij Douglas zo STERVESDRUK dat je er helemaal gek van wordt. In de kerstperiode op een zaterdag ben ik bijna letterlijk gillende de winkel uitgelopen. Ik dacht dat ik in een mierenhoop verzeild was geraakt...
quote:Het is niet alleen bij Douglas stervesdruk tijdens de kerstperiode...ben geloof ik gillend de stad uitgerend..
Op dinsdag 23 april 2002 15:26 schreef Keroppi het volgende:
Maar van de andere kant is het soms bij Douglas zo STERVESDRUK dat je er helemaal gek van wordt. In de kerstperiode op een zaterdag ben ik bijna letterlijk gillende de winkel uitgelopen. Ik dacht dat ik in een mierenhoop verzeild was geraakt...
quote:Dat had ik juist bij Ici Paris
Op dinsdag 23 april 2002 17:56 schreef Qarinx het volgende:[..]
Het is niet alleen bij Douglas stervesdruk tijdens de kerstperiode...ben geloof ik gillend de stad uitgerend..
quote:Dit heb ik nou juist bij diverse Douglaswinkels meegemaakt. Kakmadammen die urenlang vermaakt werden met tientallen geurende papierstrookjes en uiteindelijk met een setje badparels naar huis gingen en ik werd na een kwartier wachten eindelijk geholpen terwijl ik precies wist wat ik hebben wilde.
Op dinsdag 23 april 2002 08:26 schreef Qarinx het volgende:
ik heb slechte herinneringen aan Ici Paris, want toen het net bestond (of in ieder geval de winkel in Leiden) hadden ze nogal wat kapsones als winkel zijnde. Toen was ik ook wat jonger en als ik dan een verjaardagscadeau voor m'n moeder wilde kopen werd ik nooit goed geholpen maar zaten ze me echt zo aan te kijken van "Wat doe jij hier, alsof je het kan betalen".
Typisch eigenlijk. Het zal wel aan het filiaal liggen i.p.v. aan de keten.
Groetjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |