quote:Er vind steeds comminicatie plaats tussen mijn man en een vrouw
Dumpen die gast!quote:Op zondag 20 september 2009 16:27 schreef Jinxie71 het volgende:
Al een hele tijd mailt en belt mijn echtgenoot
Het gaat niet om statistieken, het gaat om vertrouwen kunnen hebben.quote:Op zondag 20 september 2009 16:32 schreef Jinxie71 het volgende:
Ik vertrouw hem wel maar ik voel me erg ongemakkelijk zoals ik al schrijf. Hoe vaak komt het voor dat zulke situaties uit de hand lopen op den duur?
Daar heb je gelijk in...en ik vertrouw hem ook...maar bij elke gebeurtenis die plaatsvindt vinden ze het nodig elkaar daar meteen van op de hoogte te gaan stellen. Dat lijkt mij nogal overdreven...en het geeft mij gewoon een rotgevoel dat hij meteen als eerste naar zijn collega vliegt.quote:Op zondag 20 september 2009 16:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Het gaat niet om statistieken, het gaat om vertrouwen kunnen hebben.
Ik kan me best voorstellen dat je het prettiger vindt als het een mannelijke collega was geweest (daar zijn al topics over geweest), maar je zult nu echt moeten leren hem te vertrouwen. Mocht het je toch niet lekker zitten kun je er ook op een relaxte manier met hem over praten, zonder direct te panisch te suggereren dat hij vreemd zou kunnen gaan.quote:Op zondag 20 september 2009 16:38 schreef Jinxie71 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in...en ik vertrouw hem ook...maar bij elke gebeurtenis die plaatsvindt vinden ze het nodig elkaar daar meteen van op de hoogte te gaan stellen. Dat lijkt mij nogal overdreven...en het geeft mij gewoon een rotgevoel dat hij meteen als eerste naar zijn collega vliegt.
Dat heb ik uiteraard ook gedaan en hij zegt dat er niets aan de hand is. En dat geloof ik ook zoals ik eerder zei. Maar ik vroeg me alleen af of jullie vinden dat ik overdrijf of dat mijn jaloezie terecht is...en of dat jullie vinden dat een vriendschappelijke relatie tussen collega's m/v moet kunnen...quote:Op zondag 20 september 2009 16:41 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat je het prettiger vindt als het een mannelijke collega was geweest (daar zijn al topics over geweest), maar je zult nu echt moeten leren hem te vertrouwen. Mocht het je toch niet lekker zitten kun je er ook op een relaxte manier met hem over praten, zonder direct te panisch te suggereren dat hij vreemd zou kunnen gaan.
Hij ziet er niks verkeerds in blijkbaar.quote:Op zondag 20 september 2009 16:42 schreef gunk77 het volgende:
Probeer eens erover te praten met je man. Misschien kan hij uitleggen waarom hij het zo nodig vindt om telkens contact op te nemen?
Ja, ik vind dat dat moet kunnen. En natuurlijk bestaat er altijd een kans dat het fout gaat, maar als je daar altijd vanuit gaat kun je geen gezonde relatie volhouden. Kortom, je man zegt dat er niets aan de hand is, vertrouw daarop, en zet het uit je hoofd.quote:Op zondag 20 september 2009 16:44 schreef Jinxie71 het volgende:
[..]
Dat heb ik uiteraard ook gedaan en hij zegt dat er niets aan de hand is. En dat geloof ik ook zoals ik eerder zei. Maar ik vroeg me alleen af of jullie vinden dat ik overdrijf of dat mijn jaloezie terecht is...en of dat jullie vinden dat een vriendschappelijke relatie tussen collega's m/v moet kunnen...
je zegt dat je hem gelooft....maar je gedraagt je alsof je hem niet gelooft...dus wees eerst eens eerlijk tegen jezelf, zodat je dan ook eerlijk tegen hem kan zijn...quote:Op zondag 20 september 2009 16:44 schreef Jinxie71 het volgende:
[..]
Dat heb ik uiteraard ook gedaan en hij zegt dat er niets aan de hand is. En dat geloof ik ook zoals ik eerder zei. Maar ik vroeg me alleen af of jullie vinden dat ik overdrijf of dat mijn jaloezie terecht is...en of dat jullie vinden dat een vriendschappelijke relatie tussen collega's m/v moet kunnen...
...en zo begint de paranoiaquote:Op zondag 20 september 2009 16:50 schreef scrub_nurse het volgende:
die communicatie vindt plaats na werktijd? op privetelefoons? was dit vroeger ook al zo dat hij dagelijks moest communiceren met zijn collega over gebeurtenissen of is zijn functie veranderd/nieuwe collega/nieuwe baas wat dan ook?
Wat een bullshit. Ik ken genoeg mannen die er gewone vriendschappen zonder bijbedoelingen op na houden met vrouwen, en genoeg vrouwen die stiekem verliefd zijn op hun beste vriend. Juist voor mensen die al een relatie hebben is het haske makkelijk om een gewone vriendschap aan te aan met iemand van de andere sekse.quote:Op zondag 20 september 2009 16:49 schreef BarbaRob het volgende:
Waarschijnlijk is jouw vriend niet te vertrouwen, want mannen kunnen vriendschap en sex niet scheiden met een vrouw. Hij hoeft niet vreemd te gaan, maar zeker dat hij wel die gedachten heeft.
Die vrouw kun je waarschijnlijk wel vertrouwen, vrouwen kunnen lekker naïef altijd 'vrienden' zijn met een man.
Dat is helemaal waar. Ik BEN ok het probleem of ik HEB het probleem.quote:Op zondag 20 september 2009 16:52 schreef Abbadon het volgende:
[..]
....zo te merken ben jij degene met het probleem hier
Of hij denkt van: als ik er open over doe dan zal ze mij wel niet verdenken, want wie zou het zo doen.quote:Op zondag 20 september 2009 17:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens zou iemand die een affaire plant of heeft niet bepaald die contacten meenemen naar huis hè. Die zou het angstvallig geheim houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |