Zelf nog nooit echt klachten gehad, wel nav. overstap naar ALL in one, maar dat was ten tijde van de @home>ziggo, dus alles was toen iets onduidelijker. Maar wat ik heb begrepen zijn de ergste klachten vrijwel verdwenen. Ik moet zeggen dat ik altijd vrij snel iemand aan de telefoon heb.quote:Op zondag 20 september 2009 23:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Hoe zit dat trouwens met Ziggo tegenwoordig,
met klachten etc? het was heel erg
maar nu zouden de meeste dingen verholpen moeten zijn toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 september 2009 23:09 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Om het topic niet te kapen, even in een spoiler:1 maand dubbel betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
de ingebouwde decoder werd ons juist afgeraden, het schijnt dat ziggo daar binnenkort mee wil stoppen en je dus alsnog een decoderkastje nodig hebt.quote:Op zondag 20 september 2009 21:05 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik wil graag even reageren op het TV gedeelte van je hele verhaal. Als je toch toe bent aan een nieuwe TV en je zit bij Ziggo, dan is het uitermate raadzaam om te kiezen voor een TV met een ingebouwde DVB-C tuner en een CI+ slot (let op dat plusteken). Ziggo ondersteunt de nieuwe CI+ standaard officieel, en dat betekent dat je met een (moderne) HDTV geen losse decoder of extra afstandsbediening meer nodig hebt om digitale TV te ontvangen. Ziggo heeft een aantal toestellen met een CI+ slot getest en inmiddels officieel goedgekeurd. Op de site van Ziggo, maar vooral op het Ziggo gebruikersforum vind je daar alles over.
Met een HDTV met CI+ slot kun je ook HD uitzendingen ontvangen, en dat wordt steeds belangrijker omdat Nederland 1,2 en 3 al in HD beschikbaar zijn, en naar verwachting de 4 RTL zenders nog dit najaar ook in HD beschikbaar komen. Niet onbelangrijk is dat een HDTV met een ingebouwde DVB-C (HD) tuner niet alleen veel meer bedieningsgemak geeft, maar je ook nog eens goedkoper uit bent, omdat de aanschaf van een HD decoder hierdoor komt te vervallen. De decoder die Ziggo meelevert in het alles-in-één pakket is niet HD, maar deze zou je dan bijvoorbeeld voor een TV in de slaapkamer kunnen gebruiken. Je kunt bij Ziggo tot maximaal drie smartcards registreren zonder dat daarvoor extra abonnementskosten in rekening worden gebracht.
Ik begrijp niet hoe je hier bij komt, dit is je reinste misinformatie. Ziggo doet er juist alles aan om de nieuwe CI+ standaard te promoten. Een aantal toestellen met CI+ slot is al door Ziggo gecertificeerd en dat moeten er binnenkort nog veel meer worden. Kijk even hier en klik dan op de tab Televisies. Overigens zijn alle gecertificeerde toestellen (en überhaupt de meeste CI+ toestellen) ook geschikt voor HD ontvangst.quote:Op maandag 21 september 2009 08:41 schreef kleinetrom het volgende:
[..]
de ingebouwde decoder werd ons juist afgeraden, het schijnt dat ziggo daar binnenkort mee wil stoppen en je dus alsnog een decoderkastje nodig hebt.
we hebben toen gekozen voor de hdversie, wel zo handig als je hduitzendingen ook in hd wilt zien.
De verbinding is hier stabieler dan ooit. Klantenservice is ok, maar dat kan overal beter is mijn bescheiden mening.quote:Op zondag 20 september 2009 23:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Hoe zit dat trouwens met Ziggo tegenwoordig,
met klachten etc? het was heel erg
maar nu zouden de meeste dingen verholpen moeten zijn toch?
Wil eigenlijk wel meedoen, heb nu Telfort en de ADSL snelheid is onlangs van 16 naar 10 Mbit gegaan, schijnbaar slechte KPN kabels in de grond.quote:Op zondag 20 september 2009 22:59 schreef rene90 het volgende:
En van 6down/512kb up naar 20 down 3 up, dat vind ik nou een stuk aangenamer
Huuu.. te veel verschil!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 05:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Wil eigenlijk wel meedoen, heb nu Telfort en de ADSL snelheid is onlangs van 16 naar 10 Mbit gegaan, schijnbaar slechte KPN kabels in de grond.
Dat gaat wel werkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:20 schreef rene90 het volgende:
Vraagje: mijn zwager heeft ziggo digitale tv. Die had het erover dat hij nog zo'n smartcard kan aanvragen. Wat hij zei was dat wij een digitale ontvanger bij de mediamarkt kunnen kopen, en dan zijn smartcard er bij ons in kunnen douwen dat we van zijn verbinding gebruik maken als het ware.
Gaat dat werken?
Althans, het is niet adres gerelateerd, maar kaart gerelateerd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
Oke, dan is m'n pa nu niet voor niks naar de mediamarkt om een hd ontvanger te halen
Hij mag nog een extra kaart dus dat is wel mogelijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Althans, het is niet adres gerelateerd, maar kaart gerelateerd.
Ja, maar dat is niet lonend als je alleen het digitale basispakket op die kaart hebt, want dat is sowieso kosteloos. Je hoeft een Ziggo smartcard ook helemaal niet aan te vragen, die koop je gewoon los in de winkel of (voordeliger!) online. Als je zwager alleen het basispakket heeft, dan heeft hij je dus blij gemaakt met een dooie mus.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:20 schreef rene90 het volgende:
Vraagje: mijn zwager heeft ziggo digitale tv. Die had het erover dat hij nog zo'n smartcard kan aanvragen. Wat hij zei was dat wij een digitale ontvanger bij de mediamarkt kunnen kopen, en dan zijn smartcard er bij ons in kunnen douwen dat we van zijn verbinding gebruik maken als het ware.
Gaat dat werken?
Als je zo'n digitale ontvanger überhaupt thuis wil kunnen gebruiken om digitale TV van Ziggo te ontvangen, dan moet je al over een werkende analoge kabelaansluiting beschikken, en daar betaal je ook gewoon abonnementsgeld voor (¤ 16,25 p.m.). Welnu, alles wat je dan nog nodig hebt om digitale TV te ontvangen is een decoder (of een moderne TV met ingebouwde digitale tuner en een CI+ slot) én een smartcard natuurlijk. Maar om die smartcard te 'regelen' heb je die hele zwager niet nodig aangezien Ziggo smartcards gewoon in de handel verkrijgbaar zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:38 schreef rene90 het volgende:
M'n pa heeft die kaart nu ook in de winkel gekocht. Hij heeft volgens mij het basispakket (of extra HD ofzo), alleen hoezo dan blijgemaakt met een dooie mus? Omdat digitaal niet duurder is dan analoog en je dan sowieso een digitale ontvanger + kaartje had gehad? Dit is een HD ontvanger btw van humax ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |