van wat ik ervan heb gezien tot nu toe, is die opmerking van leo niet zo heel onterecht.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:39 schreef afcajos het volgende:
Hij is er weer hoor![]()
"dit AGOVV doet niet onder voor dit ajax!"
1e helft was Ajax ook gewoon beter. Ze creeerden alleen niet echt kansen. Nu is het inderdaad huilen met de pet opquote:Op donderdag 24 september 2009 22:31 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
van wat ik ervan heb gezien tot nu toe, is die opmerking van leo niet zo heel onterecht.
maar goed, door dat afca brilletje van jou zou ik het ws ook anders zien dan leo
als je niet echt kansen creëert, dus geen vuist kan maken (en dus niet in staat bent om de tegenstander je wil op te leggen) dan ben je niet beter...quote:Op donderdag 24 september 2009 22:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
1e helft was Ajax ook gewoon beter. Ze creeerden alleen niet echt kansen. Nu is het inderdaad huilen met de pet op
Oh wacht, ik heb een afcabril. AJAX DOMINEERT EN STAAT VERDIEND VOOR! AGOVV HEEFT NIETS IN TE BRENGEN
Jawel.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:45 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
als je niet echt kansen creëert, dus geen vuist kan maken (en dus niet in staat bent om de tegenstander je wil op te leggen) dan ben je niet beter...
Hallo vriend, die 2 doelpunten waren gewoon 2 lucky's hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 22:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
1e helft was Ajax ook gewoon beter. Ze creeerden alleen niet echt kansen. Nu is het inderdaad huilen met de pet op
Oh wacht, ik heb een afcabril. AJAX DOMINEERT EN STAAT VERDIEND VOOR! AGOVV HEEFT NIETS IN TE BRENGEN
Dries Roelvink?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:16 schreef Fortitudo het volgende:
Frank Snoeks
Driessen
Dries Roelvink
![]()
![]()
Hehe die weekoverzichten zaten altijd in voetbal insite, zijn die nou nog steeds op eredivisie live dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:18 schreef tmffirework het volgende:
De weekoverzichten bij Eredvisie Live! Geweldig in één woord!:
Dit is gewoon uit Voetbal International van deze week hoor, hij doet ze nog steedsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Hehe die weekoverzichten zaten altijd in voetbal insite, zijn die nou nog steeds op eredivisie live dan?
Huhquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit is gewoon uit Voetbal International van deze week hoor, hij doet ze nog steeds
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |