Zelfs toen Manchester City nog niks voor stelde was het al een enorm beladen derby. en Liverpool - United is geen derbyquote:Op zondag 20 september 2009 11:41 schreef J.Herrer het volgende:
Rot toch op man, Manchester city stelde tot vorig seizoen geen moer voor en nu ineens is het 1 van de grootste derby's in Europa?![]()
Liverpool - United is en blijft altijd groter
Ik zou gewoon fc Honda - Ajax kijken
Ach wees blij.. ik moet naar de verjaardag van mijn broertje dus de kans bestaat dat ik geen van de duels kan zienquote:Op zondag 20 september 2009 11:38 schreef MaxC het volgende:
Het is weer zondag, lekker brak een eitje naar binnen werken en verder de hele dag op de bank hangen en voetbal kijken.Zondag
![]()
Nu is Ajax mijn clubbie en dat is 14.30. Nu wil ik ook wel de topper zien(nr 1. - nr. 2) Feyenoord - PSV maar is tegelijk ook nog 1 van de grootste derby's in Europa: Manchester United - Manchester City
Dus 3 wedstrijden die ik wil zien maar beginnen tegelijk![]()
Subklacht 1: Mensen die nu 'voetbal' posten
Antiklacht: 3 toffe wedstrijden vandaag
ooit gehoord van een streekderby?quote:Op zondag 20 september 2009 11:42 schreef MaxC het volgende:
[..]
Zelfs toen Manchester City nog niks voor stelde was het al een enorm beladen derby. en Liverpool - United is geen derby
quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 11:42 schreef Kevincy het volgende:
12:30 de leukste wedstrijd vandag.
Utrecht - ADO.
Wordt de 4 zege voor ADO op rij!!
rerrotory?quote:Op zondag 20 september 2009 17:42 schreef postmortum het volgende:
manu tegen city , in crumpsall te horen krijgen this is city rerrotory don't wear any red
Vandaag was het meer VVV-FC Suarez helaas.quote:Op zondag 20 september 2009 11:41 schreef J.Herrer het volgende:
Ik zou gewoon fc Honda - Ajax kijken
Are you kiddin' me?quote:Op zondag 20 september 2009 21:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik volg het voetbal niet zo, maar 14.30 lijkt me niet duur voor drie wedstrijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |