Je moeder is ook ziek in haar hoofd, geen persoonlijke aanval.quote:Op zondag 20 september 2009 04:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ja, dan ben je wel ziek in je hoofd, dit is overigens geen persoonlijke aanval.
dat is een persoonlijke aanval, ban.quote:Op zondag 20 september 2009 04:31 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Je moeder is ook ziek in haar hoofd, geen persoonlijke aanval.
Ow als je hier aan mee doet...
Persoonlijke huilaanval *ban*quote:Op zondag 20 september 2009 04:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat is een persoonlijke aanval, ban.
Ik heb toevallig gisteren dezelfde aflevering gezien. Kijk jij die aflevering nog een keer, want er klopt werkelijk helemaal niets van wat je zegt en over uiterlijke smaak valt te twisten.quote:Op zondag 20 september 2009 04:26 schreef FB14 het volgende:
Om de verveling op mijn werk te overleven ben ik wat programma's op internet gaan kijken. Zo kwam ik bij het programma grenzeloos verliefd. Ik had het al vaker gezien en aangezien ik van leedvermaak hou leek me dit een goede bezigheid deze nacht. Maar man o man wat een kansloze wijven zijn het toch ook, stuk voor stuk. Om het verhaal niet te lang te maken zal ik wat eigenschappen van de vrouwen opnoemen:
- Uiterlijk is van lelijk tot middelmatig, nooit een echt lekker ding
- Ze zijn allemaal erg naief
- Vaak is het de eerste echte relatie voor ze (kun je merken aan hun gedrag)
- Ze zijn verschrikkelijk bazig
- Ze voelen zich superieur t.o.v. hun gekleurde lover
- Ze willen de nederlandse cultuur direct opdringen aan het land waar ze te gast zijn
- Ze zijn egoistisch en denken nog geen seconden aan hun ouders/vrienden
- Na 2 maanden is de nieuwigheid er af en is het land waar ze zitten niet meer leuk en besluiten ze om hun verse neger-boy te importeren naar nederland.
[ afbeelding ]
Deze ging trouwen met een egyptenaar en ondertekende een contract waarin stond dat de man meerdere vrouwen mag hebben en de man de vrouw een reisverbod mag opleggen en het paspoort mag innemen etc.. Dan ben je toch gewoon ziek in je hoofd?
Mensen die wegzappen omdat ze niet inhoudelijk over een programma durven pratenquote:Op zondag 20 september 2009 04:29 schreef Agiath het volgende:
He, er zit een knop op je pc, die helpt je zo uit de puree.
het was knop op de TV hoorquote:Op zondag 20 september 2009 04:29 schreef Agiath het volgende:
He, er zit een knop op je pc, die helpt je zo uit de puree.
quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 04:26 schreef FB14 het volgende:
Om de verveling op mijn werk te overleven ben ik wat programma's op internet gaan kijken.
AAAAAHAHHAHA Kanslooschhhhquote:Op zondag 20 september 2009 12:25 schreef Fascination het volgende:
Vooral de naïviteit vind ik storend. "Ja, ik heb een hele leuke jongen op vakantie ontmoet, we hebben een week lang samen opgetrokken. Nu ben ik onlangs een weekje weer terug geweest en het klikte nog steeds! We hebben besloten te gaan trouwen en ik ga daar wonen."
Na een paar maanden: "hmm, ik vind dat heel veel zaken in dit land niet goed geregeld zijn. De cultuur is erg vrouwonvriendelijk en ik mis mijn familie en vrienden. Ik weet niet of ik wel de juiste keuze heb genomen."!!!!!!! Denk eens na voor je een beslissing neemt.
Dan kijk jij hem nog maar een keer en kijk direct wat andere afleveringen dan zul je zien dat wat ik hier verkondig, helaas de waarheid is.quote:Op zondag 20 september 2009 08:37 schreef Duikelaar het volgende:
[..]
Ik heb toevallig gisteren dezelfde aflevering gezien. Kijk jij die aflevering nog een keer, want er klopt werkelijk helemaal niets van wat je zegt en over uiterlijke smaak valt te twisten.
Oh god, krijgen we dat weer.quote:Op zondag 20 september 2009 13:18 schreef vijfhonderd het volgende:
Er is een hoop mis met de Nederlandse vrouw. Gelukkig zie je dat van buiten niet
Een link naar de slet en de kamelenrijder van de TT:quote:
Met hun uiterlijk is niks mis. Met hun innerlijk des te meer.quote:Op zondag 20 september 2009 13:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, krijgen we dat weer.Wat dan precies?
Wat een bullshit zeg. Doen alsof je gedragsdeskundige bent.quote:Op zondag 20 september 2009 04:26 schreef FB14 het volgende:
- Vaak is het de eerste echte relatie voor ze (kun je merken aan hun gedrag)
Wat ontzettend generaliserend. Ze zijn niet zo gedwee en onderdrukt als vrouwen in moslimlanden nee, gelukkig maar.quote:Op zondag 20 september 2009 13:31 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Met hun uiterlijk is niks mis. Met hun innerlijk des te meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |