abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72924191

Thema: Doen we niet aan

Deel vol? De OP vind je hier.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.

KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:

Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.

Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).

Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_72924192
quote:
Op zondag 20 september 2009 04:09 schreef Devvie het volgende:

[..]

Naaldwijk voor het eerst in 2jaar weer daar geweest wat een ramp..

we waren met 10man, waren er 3mensen binnen zegt die vent ineens: ja jongens, we zijn gesloten
Toch niet Theater?
quote:
Op zondag 20 september 2009 04:06 schreef Dqod het volgende:

[..]

Ja nja, ik kan hier weinig mee, want ik weer hier verder niks van af..
Maar je moet wel onthouden dat ze 17 is en jij 30+
En dat komt uiteindelijk, op psychisch/emotioneel vlak ooit een keer naar boven

(Ik ga er vanuit dat hier t grootste probleem zit dus )
Lamon was toch eind 20? Zoiets zei hij tenminste laatst.
Maar goed, dit soort discussies zijn op internet toch kansloos.
Zoals IQM al zegt, gewoon ergens meeten en kijken hoe iedereen nou in het echt is in plaats van iemand zijn/haar internetpersoonlijkheid.

We kennen allemaal de voorbeelden van enkele ex-klb'ers.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_72924193
En huppetee
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
pi_72924196
wooooooooow Zotheid quote gewoon om 4:11
pi_72924197
quote:
Op zondag 20 september 2009 04:06 schreef Maisnon het volgende:

[..]

IQM is een beetje obsessed
Hij is kwaad dat zijn Youtube Filmpjes die hij van mij geupload had door Youtube verwijderd zijn ofzo...
Die filmpjes die hij gedownload had, op zijn harde schijf heeft gezet, op zijn eigen account geupload had, en die toen ik er zin in had, heb laten verwijderen.
Zo erg dat hij zelfs mijn volledige naam op het forum moest posten, met de melding dat ze verwijderd waren.
Erg "aparwwwt"..
pi_72924198
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_72924199
quote:
Op zondag 20 september 2009 04:11 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Toch niet Theater?
[..]

Lamon was toch eind 20? Zoiets zei hij tenminste laatst.
Maar goed, dit soort discussies zijn op internet toch kansloos.
Zoals IQM al zegt, gewoon ergens meeten en kijken hoe iedereen nou in het echt is in plaats van iemand zijn/haar internetpersoonlijkheid.
Idd, want een internetpersoonlijk zegt niets over hoe diegene in t echt is
pi_72924203
quote:
Op zondag 20 september 2009 03:57 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel dat ik het feit dat mijn mailbox volgespamd is, iemand van FOK! mij op Geenstijl als Upskirtman aangewezen heeft, er msn gesprekjes achter mijn rug om gehouden werden (die iemand me gelukkig toch weer gemaild had), er tig foto's en video's van mij gepost werden in negatieve zin, enkel kwam omdat ik eerlijk en niet gemeen of kwaadwillend was. Ik heb mijn best gedaan voor Kiva, ik heb geld gestort voor het dierenasiel, ik heb mensen aan concertfilmpjes geholpen die ze niet konden vinden, ik heb dingen gezocht die anderen niet konden vinden, en als dank werd ik verketterd op FOK!, en nu pas ik me aan.
Liegen, schelden en schijnheilig doen, dat werkt hier blijkbaar wel.
Het IS ook lullig, je voelt je ongelooflijk in de zeik genomen en "verketterd". Daar kun je echter op verschillende manieren mee omgaan, ik denk dat wat jij doet niet echt sympathie opwekt. (als je zegt dat liegen en bedriegen enzo beter werkt, geef je eigenlijk aan dat je denkt dat "de rest" dat doet en daarmee dat je je beter voelt dan die "rest". (jij bent immers wel eerlijk)

Je manier van omgaan met het gedoe dat je inderdaad echt wel gehad hebt, wekt volgens mij meer antipathie op dan wat er daadwerkelijk is gebeurd. Ik heb niets tegen je, maar moet wel bekennen dat ik niet een beeld krijg van een leuke gezellige vent die "wel meepraat", wat je wel pretendeert te zijn. Je komt over of je medelijden wil opwekken en dat irriteert.
compact en kleverig.
pi_72924204

whehehe beste naam voor een liedje ooit
pi_72924210
quote:
kijken hoe iedereen nou in het echt is in plaats van iemand zijn/haar internetpersoonlijkheid.
Zoals Yvonne en I.R. Baboon en nog vele anderen kunnen bevestigen, ben ik in het echt een prettig persoon om mee om te gaan gelukkig.
pi_72924212
Ik word een beetje bang van de hoeveelheid tekst in de laatste paar comments
pi_72924213
quote:

[..]

Toch niet Theater?
[..]
Teejatercafe, daar hebben ze teringlekkere tortilla's altijd maar we kwamen dus niet binnen en gingen naar het winkeltje ~!!!!!

Wat een kakbende
pi_72924214
quote:
Op zondag 20 september 2009 04:12 schreef Dqod het volgende:

[..]

Idd, want een internetpersoonlijk zegt niets over hoe diegene in t echt is
Zolang je maar op vrouwen valt.
quote:
Op zondag 20 september 2009 04:12 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Hij is kwaad dat zijn Youtube Filmpjes die hij van mij geupload had door Youtube verwijderd zijn ofzo...
Die filmpjes die hij gedownload had, op zijn harde schijf heeft gezet, op zijn eigen account geupload had, en die toen ik er zin in had, heb laten verwijderen.
Zo erg dat hij zelfs mijn volledige naam op het forum moest posten, met de melding dat ze verwijderd waren.
Erg "aparwwwt"..
quote:
Op zondag 20 september 2009 03:49 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Dat weet ik niet en wat andere jou aangedaan hebben maakt ook verder niet uit. Ik zal nooit iemand buiten fok om proberen zwart te maken, te irriteren of wat dan ook. "What Happens On The Internet Stays On The Internet."
quote:
Op zondag 20 september 2009 04:12 schreef Siniti het volgende:
wooooooooow Zotheid quote gewoon om 4:11
He?
[..]
pi_72924219
quote:
Op zondag 20 september 2009 04:14 schreef Siniti het volgende:
Ik word een beetje bang van de hoeveelheid tekst in de laatste paar comments
sorry
compact en kleverig.
pi_72924222
En op de terugweg kwam ik nog een meisje tegen, en die mocht van dr vrienden niet mee met mij
  zondag 20 september 2009 @ 04:16:03 #16
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_72924223
quote:
Op zondag 20 september 2009 04:14 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Zolang je maar op vrouwen valt.

[..]

[..]

[..]

He?
Zh.. Neem nog een biertje
pi_72924226
nou ik ga ff fappen en dan slapen, dag!
pi_72924228
quote:
Op zondag 20 september 2009 04:02 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Een paar posts, die niet leuk zijn, of helemaal naar haar zin zijn, en 30 persoonlijke levenservaringen maandenlang delen stelt ineens niets meer voor.
Lekker persoonlijk was het dan als dat na 1 dag kan veranderen.
Typisch mensen...

Ik begrijp wel, dat je soms liever lekker thuiszit in de rust van je eigen omgeving.
Pardon ? :S

Volgens mij ben ik elke keer degene geweest die jou gerust stelde omdat je elke keer weer wantrouwerig was om weet ik wat het allemaal was. En volgens mij was ík de gene die ook jou zoveel dingen heeft verteld hoor.. En ik was ook degene die je dingen via de pm vertelde, zodat jij die dingen als eerste zou weten, en niet iemand anders..

En als ik het nu zo bekijk, zeg jij nu eerder tegen de rest "Dat je mij nevernooit meer wilt zien" en "ze is anders dan ze beweerde te zijn" dat pleur je maar gewoon op fok neer, ipv het even tegen mij te zeggen en tegen me te zeggen wat er aan de hand is, en wát je er mee bedoelt ? In plaats van dat te doen kies jij er voor om het gewoon hier neer te zetten waar iedereen ervan kan mee genieten

Wie heeft hier nou meer recht om te zeggen "Ik heb zoveel verteld en volgens mij is dat ineens vergeten" jij of ik ?!
Baby darling doll face honey
pi_72924233
quote:
Op zondag 20 september 2009 04:14 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Zoals Yvonne en I.R. Baboon en nog vele anderen kunnen bevestigen, ben ik in het echt een prettig persoon om mij om te gaan gelukkig.
Dat zal dan best. Ik heb er verder geen ervaring mee.
quote:
Op zondag 20 september 2009 04:14 schreef Devvie het volgende:

[..]

Teejatercafe, daar hebben ze teringlekkere tortilla's altijd maar we kwamen dus niet binnen en gingen naar het winkeltje ~!!!!!

Wat een kakbende
Oja, Teejater. Wat een schrijfwijze.
Ben er verder nog nooit geweest.
[..]
pi_72924235
quote:
Op zondag 20 september 2009 04:16 schreef Dqod het volgende:

[..]

Ik heb nog

En geen zin om te slapen
compact en kleverig.
pi_72924238
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_72924243
quote:
Op zondag 20 september 2009 04:15 schreef Devvie het volgende:
En op de terugweg kwam ik nog een meisje tegen, en die mocht van dr vrienden niet mee met mij

Dat heb ik ook gehad.
quote:
Op zondag 20 september 2009 04:16 schreef Dqod het volgende:

[..]

Heb ik niet meer.
quote:
Op zondag 20 september 2009 04:16 schreef Siniti het volgende:
nou ik ga ff fappen en dan slapen, dag!
Veel plezier!
[..]
pi_72924244
quote:
Op zondag 20 september 2009 04:16 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Pardon ? :S

Volgens mij ben ik elke keer degene geweest die jou gerust stelde omdat je elke keer weer wantrouwerig was om weet ik wat het allemaal was. En volgens mij was ík de gene die ook jou zoveel dingen heeft verteld hoor.. En ik was ook degene die je dingen via de pm vertelde, zodat jij die dingen als eerste zou weten, en niet iemand anders..

En als ik het nu zo bekijk, zeg jij nu eerder tegen de rest "Dat je mij nevernooit meer wilt zien" en "ze is anders dan ze beweerde te zijn" dat pleur je maar gewoon op fok neer, ipv het even tegen mij te zeggen en tegen me te zeggen wat er aan de hand is, en wát je er mee bedoelt ? In plaats van dat te doen kies jij er voor om het gewoon hier neer te zetten waar iedereen ervan kan mee genieten

Wie heeft hier nou meer recht om te zeggen "Ik heb zoveel verteld en volgens mij is dat ineens vergeten" jij of ik ?!
Ik vind het wel cool dat jullie dit delen met ons
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_72924245
Oh een rel. geil.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_72924248
quote:
Op zondag 20 september 2009 04:17 schreef jordeeeh het volgende:
Heuy!
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')