Toch niet Theater?quote:Op zondag 20 september 2009 04:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
Naaldwijk![]()
voor het eerst in 2jaar weer daar geweest
wat een ramp..
we waren met 10man, waren er 3mensen binnen zegt die vent ineens: ja jongens, we zijn gesloten
Lamon was toch eind 20? Zoiets zei hij tenminste laatst.quote:Op zondag 20 september 2009 04:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nja, ik kan hier weinig mee, want ik weer hier verder niks van af..
Maar je moet wel onthouden dat ze 17 is en jij 30+
En dat komt uiteindelijk, op psychisch/emotioneel vlak ooit een keer naar boven
(Ik ga er vanuit dat hier t grootste probleem zit dus)
Hij is kwaad dat zijn Youtube Filmpjes die hij van mij geupload had door Youtube verwijderd zijn ofzo...quote:
Idd, want een internetpersoonlijk zegt niets over hoe diegene in t echt isquote:Op zondag 20 september 2009 04:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toch niet Theater?
[..]
Lamon was toch eind 20? Zoiets zei hij tenminste laatst.
Maar goed, dit soort discussies zijn op internet toch kansloos.
Zoals IQM al zegt, gewoon ergens meeten en kijken hoe iedereen nou in het echt is in plaats van iemand zijn/haar internetpersoonlijkheid.
Het IS ook lullig, je voelt je ongelooflijk in de zeik genomen en "verketterd". Daar kun je echter op verschillende manieren mee omgaan, ik denk dat wat jij doet niet echt sympathie opwekt. (als je zegt dat liegen en bedriegen enzo beter werkt, geef je eigenlijk aan dat je denkt dat "de rest" dat doet en daarmee dat je je beter voelt dan die "rest". (jij bent immers wel eerlijk)quote:Op zondag 20 september 2009 03:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik het feit dat mijn mailbox volgespamd is, iemand van FOK! mij op Geenstijl als Upskirtman aangewezen heeft, er msn gesprekjes achter mijn rug om gehouden werden (die iemand me gelukkig toch weer gemaild had), er tig foto's en video's van mij gepost werden in negatieve zin, enkel kwam omdat ik eerlijk en niet gemeen of kwaadwillend was. Ik heb mijn best gedaan voor Kiva, ik heb geld gestort voor het dierenasiel, ik heb mensen aan concertfilmpjes geholpen die ze niet konden vinden, ik heb dingen gezocht die anderen niet konden vinden, en als dank werd ik verketterd op FOK!, en nu pas ik me aan.
Liegen, schelden en schijnheilig doen, dat werkt hier blijkbaar wel.
Zoals Yvonne en I.R. Baboon en nog vele anderen kunnen bevestigen, ben ik in het echt een prettig persoon om mee om te gaan gelukkig.quote:Op zondag 20 september 2009 04:11 schreef Zotheid het volgende:
kijken hoe iedereen nou in het echt is in plaats van iemand zijn/haar internetpersoonlijkheid.
Teejatercafe, daar hebben ze teringlekkere tortilla's altijdquote:
Zolang je maar op vrouwen valt.quote:Op zondag 20 september 2009 04:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd, want een internetpersoonlijk zegt niets over hoe diegene in t echt is
quote:Op zondag 20 september 2009 04:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hij is kwaad dat zijn Youtube Filmpjes die hij van mij geupload had door Youtube verwijderd zijn ofzo...
Die filmpjes die hij gedownload had, op zijn harde schijf heeft gezet, op zijn eigen account geupload had, en die toen ik er zin in had, heb laten verwijderen.
Zo erg dat hij zelfs mijn volledige naam op het forum moest posten, met de melding dat ze verwijderd waren.
Erg "aparwwwt"..
quote:Op zondag 20 september 2009 03:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat weet ik niet en wat andere jou aangedaan hebben maakt ook verder niet uit. Ik zal nooit iemand buiten fok om proberen zwart te maken, te irriteren of wat dan ook. "What Happens On The Internet Stays On The Internet."
He?quote:Op zondag 20 september 2009 04:12 schreef Siniti het volgende:
wooooooooow Zotheid quote gewoon om 4:11
sorryquote:Op zondag 20 september 2009 04:14 schreef Siniti het volgende:
Ik word een beetje bang van de hoeveelheid tekst in de laatste paar comments
Zh.. Neem nog een biertjequote:Op zondag 20 september 2009 04:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zolang je maar op vrouwen valt.
[..]
[..]
[..]
He?
Pardon ? :Squote:Op zondag 20 september 2009 04:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een paar posts, die niet leuk zijn, of helemaal naar haar zin zijn, en 30 persoonlijke levenservaringen maandenlang delen stelt ineens niets meer voor.
Lekker persoonlijk was het dan als dat na 1 dag kan veranderen.
Typisch mensen...
Ik begrijp wel, dat je soms liever lekker thuiszit in de rust van je eigen omgeving.
Dat zal dan best. Ik heb er verder geen ervaring mee.quote:Op zondag 20 september 2009 04:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zoals Yvonne en I.R. Baboon en nog vele anderen kunnen bevestigen, ben ik in het echt een prettig persoon om mij om te gaan gelukkig.
Oja, Teejater. Wat een schrijfwijze.quote:Op zondag 20 september 2009 04:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
Teejatercafe, daar hebben ze teringlekkere tortilla's altijdmaar we kwamen dus niet binnen en gingen naar het winkeltje
~!!!!!
Wat een kakbende
quote:Op zondag 20 september 2009 04:15 schreef Devvie het volgende:
En op de terugweg kwam ik nog een meisje tegen, en die mocht van dr vrienden niet mee met mij
Heb ik niet meer.quote:
Veel plezier!quote:Op zondag 20 september 2009 04:16 schreef Siniti het volgende:
nou ik ga ff fappen en dan slapen, dag!
Ik vind het wel cool dat jullie dit delen met onsquote:Op zondag 20 september 2009 04:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pardon ? :S
Volgens mij ben ik elke keer degene geweest die jou gerust stelde omdat je elke keer weer wantrouwerig was om weet ik wat het allemaal was. En volgens mij was ík de gene die ook jou zoveel dingen heeft verteld hoor.. En ik was ook degene die je dingen via de pm vertelde, zodat jij die dingen als eerste zou weten, en niet iemand anders..
En als ik het nu zo bekijk, zeg jij nu eerder tegen de rest "Dat je mij nevernooit meer wilt zien" en "ze is anders dan ze beweerde te zijn" dat pleur je maar gewoon op fok neer, ipv het even tegen mij te zeggen en tegen me te zeggen wat er aan de hand is, en wát je er mee bedoelt ? In plaats van dat te doen kies jij er voor om het gewoon hier neer te zetten waar iedereen ervan kan mee genieten
Wie heeft hier nou meer recht om te zeggen "Ik heb zoveel verteld en volgens mij is dat ineens vergeten" jij of ik ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |