baitbusquote:Op zondag 20 september 2009 19:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
net zoals ze hetero vragen of ze een lift moeten. Worden ze geblinddoekt denkende dat een meisje aan het kluiven is, blijkt het een man te zijn.
ik heb wel wat gezien, maar bij sommigen heb ik het gevoel of het in scene is gezet.quote:
neeeheeeeee dat moet echt zijnquote:Op zondag 20 september 2009 20:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb wel wat gezien, maar bij sommigen heb ik het gevoel of het in scene is gezet.
if its on the internet its truequote:Op zondag 20 september 2009 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is internet. Alles wat daar op staat is toch waar en echt?
babysquote:Op zondag 20 september 2009 20:09 schreef Xiance het volgende:
oh noes!
nou komen er weer tig posts van mensen die een hekel hebben aan babies!
quote:Op zondag 20 september 2009 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is internet. Alles wat daar op staat is toch waar en echt?
ik ga douchen en dan etenquote:Op zondag 20 september 2009 20:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
silencio
Mijn moeder ook!quote:Op zondag 20 september 2009 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben Boer zoekt vrouw aan het kijken.
Ik heb het vorige week pas ontdekt, en ik vond het zo aandoenlijkquote:
enjoyquote:
Ik niet.quote:Op zondag 20 september 2009 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben Boer zoekt vrouw aan het kijken.
Ik zit hier plastisch beschreven mannenseks te lezen. Enorm stoer ja.quote:Op zondag 20 september 2009 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Geeft niks. Ik had ook niet verwacht dat iemand anders het keek hier. Zit hier te vol met stoere mannen ook.
Pardonquote:Op zondag 20 september 2009 20:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zit hier plastisch beschreven mannenseks te lezen. Enorm stoer ja.
Linkje? ISBN?quote:Op zondag 20 september 2009 20:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zit hier plastisch beschreven mannenseks te lezen. Enorm stoer ja.
De HIV-arrestenreeks. Met een precieze beschrijving welke handelingen allemaal zijn verricht.quote:
jij werkt bij jusitie?quote:Op zondag 20 september 2009 20:47 schreef Steve het volgende:
[..]
De HIV-arrestenreeks. Met een precieze beschrijving welke handelingen allemaal zijn verricht.In een woning mét luxaflex.
Verder wel interessant hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |