Roze maandag 2008quote:Op zondag 20 september 2009 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
TMM en surfen, man o man, dat was een moment.
Nja ik heb een deel gezien hoor.quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 12:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja ik heb een deel gezien hoor.
whahahaquote:
Neuh. Tis al gebeurd he.quote:Op zondag 20 september 2009 13:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
whahaha
Nja niks aan te doen toch?
Ja inderdaadquote:Op zondag 20 september 2009 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Tis al gebeurd he.
Het kwaad is al geschied
Hiquote:
Dat is meestal ook hoe iemand een fortuin heeft vergaard. Iemand heeft een bepaald doel dat-ie met volharding probeert te realiseren en daar andere dingen voor moet laten.quote:Op zondag 20 september 2009 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iedereen zou wel meer geld willen hebben om gemakkelijker bepaalde doelen als reizen e.d. te kunnen bereiken, maar inderdaad: als je dat niet hebt dan verzin je omwegen. Je spaart, je reist heel goedkoop, weet ik veel. Erg gemakkelijk om je milieu de schuld te geven. Boven je milieu uitstijgen is juist een grotere voldoening dan surfen op de geldgolven van papa of mama.
Het is een mooi liedje, mooi samengesteld met een fatsoenlijke opbouw naar een climax... en een boodschap.quote:
ja daar heb ik er velen versteld doen staanquote:Op zondag 20 september 2009 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
TMM en surfen, man o man, dat was een moment.
holaquote:
same as usualquote:Op zondag 20 september 2009 15:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hola![]()
hoe was kroegentocht, bonnie?![]()
geen homokroegen?quote:
ook net wakker?quote:
Heej bitch!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |