Dan kun je je ala een "Housewife" nog eens lekker omdraaien, da's heel andersquote:Op maandag 21 september 2009 08:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
Nou ging ie meteen de eerste dag na Parijs al zo vroeg, maar kon ik blijven liggen en ging er zo'n leuke naakte hunk douchen en werken
Nee. Niet echt.quote:
Nee.... ik had broodjes kaas gemaaktquote:Op maandag 21 september 2009 08:17 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dan kun je je ala een "Housewife" nog eens lekker omdraaien, da's heel anders
quote:Op maandag 21 september 2009 08:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee.... ik had broodjes kaas gemaakten was daarna te wakker om terug te gaan.
Ik ben kei liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het ana mij ligt wel.quote:Dus het wordt Tibo?
Als het aan mij ligt dan he.........L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 21 september 2009 08:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben kei liefOchtendhumeurig??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ga er dan voor!quote:Als het ana mij ligt wel.
Als het aan mij ligt dan he.........
Het komt goed. Zo niet, dan toch
geen idee, heb dat nog nooit gekekenquote:Op maandag 21 september 2009 09:18 schreef Yurithemaster het volgende:
wat zijn de acteer presentaties in as the world turns tennenknommend
zou Ang3l daarvoor al niet genoeg aansporingen van ons gehad hebben ?quote:Op maandag 21 september 2009 08:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ochtendhumeurig??![]()
[..]
Ga er dan voor!
Zit er al schot in de zaak dan?quote:Op maandag 21 september 2009 09:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou Ang3l daarvoor al niet genoeg aansporingen van ons gehad hebben ?
Nou ja als Ang3l al de dag na zijn vakantie in alle vroegte opstaat om broodjes kaas als ontbijt te serveren aan Tibo wil dat toch wel iets zeggen ?quote:
nu al uit bed gevallenquote:
zag toevallig een stukje vanochtend maar het is echt vreselijkquote:Op maandag 21 september 2009 09:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen idee, heb dat nog nooit gekeken
ik en ontbijt makenquote:Op maandag 21 september 2009 11:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu al uit bed gevallen
Moest jij ook in alle vroegte eruit om ontbijt te maken voor de naakte hunk op weg naar de badkamer ?
je hebt hem gwwoon meegenomen naar een terras beneden voor ontbijt?quote:Op maandag 21 september 2009 11:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik en ontbijt makennee ben gewoon aan het werk
je kan toch wel een broodje smerenquote:Op maandag 21 september 2009 11:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik en ontbijt makennee ben gewoon aan het werk
Hij stond dus dit keer met een boodschap aan de finish te zaandam om je op te vragen, terwijl hij anders bij de start in Amsterdam ging kijkenquote:Op maandag 21 september 2009 11:49 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
Wat dacht je hiervan? Ik heb gewoon fucking 16km hardgelopen, zonder te trainen, wel met een roosje van SAJ bij de finish
koffie jaquote:Op maandag 21 september 2009 11:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt hem gwwoon meegenomen naar een terras beneden voor ontbijt?
En straks R van het vliegveld ophalen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |