waarom ben jij zo vroeg op?quote:Op zondag 20 september 2009 08:45 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Kortom: een dramaqueen dusquote:Op zondag 20 september 2009 09:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
weet je wat mijn probleem is
ik neem genoegen met geluk, ik wil euforie
ik wil constant stralen
ik wil reizen, de wereld zien
ik wil knallen
Ik wil de liefde bedrijven
ik wil shoppen
IK WIL EUFORIE
maar ik heb niemand om het mee te doen, en ook niet de kaptiale middelen om dat te doen
en dat zuigt
ik ben een verstekeling in mijn eigen lichaam
ik ben in het verkeerde lichaam geboren.
In ieder geval in het verkeerde milieu, als ik geboren was als een zoon van een miljardair was ik vast veel gelukkiger geweest![]()
Eigenlijk ben ik een gooische man in het lichaam van een arbeiderszoon...
Amélie? Daar ben ik bij in slaap gevallenquote:Op zondag 20 september 2009 12:24 schreef Ang3l het volgende:
Ohh Erik, je moet echt Taking Woodstock gaan kijken
[ afbeelding ]
Qua feelgood komt ie bij mij in de rij van Amélie zelfs.
Dat is misschien ook omdat ik zelf weet hoe zo'n festivalgevoel is, dat het daarom extra telt
Maar hij is echt serieus zo ontwapenend lief en leuk!
Je hebt te weinig wilskracht om iets van je leven te maken?quote:Op zondag 20 september 2009 09:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
weet je wat mijn probleem is
ik neem genoegen met geluk, ik wil euforie
ik wil constant stralen
ik wil reizen, de wereld zien
ik wil knallen
Ik wil de liefde bedrijven
ik wil shoppen
IK WIL EUFORIE
maar ik heb niemand om het mee te doen, en ook niet de kaptiale middelen om dat te doen
en dat zuigt
ik ben een verstekeling in mijn eigen lichaam
ik ben in het verkeerde lichaam geboren.
In ieder geval in het verkeerde milieu, als ik geboren was als een zoon van een miljardair was ik vast veel gelukkiger geweest![]()
Eigenlijk ben ik een gooische man in het lichaam van een arbeiderszoon...
Dat kan niet.quote:Op zondag 20 september 2009 12:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Amélie? Daar ben ik bij in slaap gevallen
Nja het is echt zo.quote:
Iedereen zou wel meer geld willen hebben om gemakkelijker bepaalde doelen als reizen e.d. te kunnen bereiken, maar inderdaad: als je dat niet hebt dan verzin je omwegen. Je spaart, je reist heel goedkoop, weet ik veel. Erg gemakkelijk om je milieu de schuld te geven. Boven je milieu uitstijgen is juist een grotere voldoening dan surfen op de geldgolven van papa of mama.quote:Op zondag 20 september 2009 12:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je hebt te weinig wilskracht om iets van je leven te maken?
Als Jip dit hoort................quote:
TMM en surfen, man o man, dat was een moment.quote:Op zondag 20 september 2009 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iedereen zou wel meer geld willen hebben om gemakkelijker bepaalde doelen als reizen e.d. te kunnen bereiken, maar inderdaad: als je dat niet hebt dan verzin je omwegen. Je spaart, je reist heel goedkoop, weet ik veel. Erg gemakkelijk om je milieu de schuld te geven. Boven je milieu uitstijgen is juist een grotere voldoening dan surfen op de geldgolven van papa of mama.
Jip? Die is fijn aan het spelen met z'n duploquote:
Ik was in Montmartre op zoek gegaan naar Améliequote:
Jij ook niet!quote:Op zondag 20 september 2009 12:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jip? Die is fijn aan het spelen met z'n duplo
Die weet toch ook helemaal niet wat voor een film dat is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |