Doe even normaal met je waanzinnige plaatjequote:
Ik dacht het om hoere gingquote:Op zondag 20 september 2009 02:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Doe even normaal met je waanzinnige plaatjeOpen anders je eigen topic vol met snikkels
Zet dan een TT neer waar je iets aan hebt.quote:Op zondag 20 september 2009 02:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Doe even normaal met je waanzinnige plaatjeOpen anders je eigen topic vol met snikkels
Ja, maar nee. Want deze TT geeft wel precies aan wat ik van Norton vind op dit moment.quote:Op zondag 20 september 2009 02:41 schreef Razor-S het volgende:
[..]
Zet dan een TT neer waar je iets aan hebt.
Ga is een vriendin zoeken joh, cancer pootje.quote:Op zondag 20 september 2009 02:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kijk die views omhoog gaan. Stelletje honden
Ik woon al 9 jaar samen met mijn vriendin, homofiel flikkertjequote:Op zondag 20 september 2009 02:47 schreef Patatjeoorlog het volgende:
[..]
Ga is een vriendin zoeken joh, cancer pootje.
Beter lekker kontenbonken dan een vriendin hebben en een topicje openen over hoertjes pootje.quote:Op zondag 20 september 2009 02:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik woon al 9 jaar samen met mijn vriendin, homofiel flikkertje
Topic gaat niet over hoertjes, graflolliequote:Op zondag 20 september 2009 02:50 schreef Patatjeoorlog het volgende:
[..]
Beter lekker kontenbonken dan een vriendin hebben en een topicje openen over hoertjes pootje.
Is goed jongen, maak je maar niet druk ik dol maar wat, neem internet niet al te serieus pooiertje hahaha.quote:Op zondag 20 september 2009 02:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Topic gaat niet over hoertjes, graflollie![]()
En jouw opmerkingen zijn net zo nuttig als een lollie met lulsmaak dus rot nou op naar je eigen topic
Is prima schat. Ik neem internet net zo serieus als jij je MBO opleiding.quote:Op zondag 20 september 2009 02:53 schreef Patatjeoorlog het volgende:
[..]
Is goed jongen, maak je maar niet druk ik dol maar wat, neem internet niet al te serieus pooiertje hahaha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op zondag 20 september 2009 02:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is prima schat. Ik neem internet net zo serieus als jij je MBO opleiding.HBO lieverd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zit je uit verveling maar een beetje op te fokken hoor.
Wie 'n wors koop of 'n weduwe trouwt, weetnie wat 'r is ingedouwd
quote:Op zondag 20 september 2009 02:50 schreef Patatjeoorlog het volgende:
[..]
Beter lekker kontenbonken dan een vriendin hebben en een topicje openen over hoertjes pootje.
Ik doe dat allemaal voor jullie hoor. Lief he?quote:Op zondag 20 september 2009 02:54 schreef Wisheh het volgende:
Wat maak jij een kut topics aan man. Damn en ik maar klikken erop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |