abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73307469
`Vandaag nog even aan de kapper gevraagd of shampoo slecht was voor je haar. Ze had er nog nooit van gehoord. "Maar alle Fok!ertjes dan" protesteerde ik heftig. Vreemd genoeg maakte dat geen indruk.
anonieme razernist
  FOK!fossiel vrijdag 2 oktober 2009 @ 15:32:57 #177
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_73307684
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 15:26 schreef NoCigar het volgende:
`Vandaag nog even aan de kapper gevraagd of shampoo slecht was voor je haar. Ze had er nog nooit van gehoord. "Maar alle Fok!ertjes dan" protesteerde ik heftig. Vreemd genoeg maakte dat geen indruk.
die van mij zegt wel dat shampoo met sulfaat niet goed is, vooral als je gevoelige hoofdhuid hebt..
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_73307687
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 15:26 schreef NoCigar het volgende:
De kapper verkoopt shampoo, zou gek zijn als ze wel zou zeggen dat haarproducten slecht zijn voor je haar Mijn kapper zei wel dat 't slecht was.

Hier is trouwens een site van een meisje die ook no-poo is gegaan. Zij heeft veel tips over hoe en waarmee je je haar kunt reinigen en zo
http://web.mac.com/jfmori(...)oo%20Experiment.html
pi_73309719
Ik heb nog niet de moed gehad om het te proberen, ben toch bang dat je haar gaat stinken enzo
Ik heb het wel vaak alleen met conditioner gewassen, maar een dag later is het dan alweer baggervet.
Maar idd met shampoo word mijn haar ook gortdroog, ook al gebruik ik daarna een haarmasker of conditioner
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 18:15:11 #180
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_73313046
Puik idee geweest dit zeg! Ik hoef 's ochtends niet eerst een zooi gel of wax in mijn haar te gooien om het enigszins in model te krijgen, het zit nu eigenlijk vanzelf wel mooi Ik zit nu halverwege de tweede week van het 'experiment' overigens.
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_73319897
Okay, dag 6 is hier ingegaan. Elke dag spoelen met veel water dus en ik moet zeggen dat het me alleszins meevalt qua jeuk, vette slierten en ranzige geur en ja, ik heb ook andere mensen eraan laten ruiken ( ) Het is minder pluizig en statisch en voelt voller (maar misschien zit het ook voller...met talg weet ik veel)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_73320069
Heb je lang jaar Mwanatabu? Want ik kom er zonder shampoo niet doorheen met alleen water En schoner wordt het er ook niet op..

Is het een idee om het dan idd in het begin sowieso eens per week met zout te 'wassen' om het op te vangen? Ik bedoel, heb echt geen 3 maanden de tijd om binnen te zitten en te experimenteren
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 22:07:40 #183
165512 MASD
Music is dead.
pi_73320283
Wat doen jullie met je haar dat het zonder shampoo niet schoon te krijgen is?
Long live music.
pi_73320901
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 18:15 schreef BlackSheep het volgende:
Puik idee geweest dit zeg! Ik hoef 's ochtends niet eerst een zooi gel of wax in mijn haar te gooien om het enigszins in model te krijgen, het zit nu eigenlijk vanzelf wel mooi Ik zit nu halverwege de tweede week van het 'experiment' overigens.
Dat heb ik dus ook, het zit zelfs beter dan ik met gel kan krijgen.
pi_73320988
tvp
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 22:33:21 #186
268487 Suisse
Confederazione Svizzera
pi_73321198
Ja, haar gaat op een gegeven moment "zichzelf reinigen".

Ik denk dat alleen water de muffe geur wel verdrijft.
Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 23:29:25 #187
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_73322967
Ik heb het wel gewassen want er werd geklaagd over de geur van de verf. Dus er gaat weer een nieuwe week in
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_73328254
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 22:00 schreef heaven7 het volgende:
Heb je lang jaar Mwanatabu? Want ik kom er zonder shampoo niet doorheen met alleen water En schoner wordt het er ook niet op..
Ja, schouderlang en erg dik. Het is sowieso niet te kammen, alleen te borstelen en dat mag toch alleen droog dus of het al dan niet te kammen is, is hier geen factor
quote:
Is het een idee om het dan idd in het begin sowieso eens per week met zout te 'wassen' om het op te vangen? Ik bedoel, heb echt geen 3 maanden de tijd om binnen te zitten en te experimenteren
Ik wilde sowieso niet "nooit meer wassen" dus ik ga niet klooien met zout etc. Ik wil alleen proberen of de frequentie omlaag kon naar eens per week ofzo omdat ik door dit topic even na ben gaan denken over het nut van cosmetica die de natuurlijke stoffen van je hoofdhuid in feite wegvagen. Ik gebruik ook geen gel, wax, lak of wat dan ook om die reden, dan blijft je haar gewoon mooier en schoner.

Mijn conclusies to zover:
-minder wassen met shampoo kan prima
-het stinkt niet en voelt ook niet vies
-één week is hier voorlopig echt de max

Schreef gisteren al dat ik vandaag de "rode zône" in zou gaan en dat is dus ook gebeurd. Ik ga nu douchen mét shampoo en ik zie wel waar het schip weer strandt.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_73328821
Het is een rot idee dat niet werkt, ja bij mensen met haar van 2 cm oehoe.
pi_73331835
Vanaf zondag niet meer met shampoo gewassen, 3X per week als ik naar mijn werk ga, föhn ik het, de rest vd dagen laat ik het zo opdrogen na met mijn handen 'in model' te hebben gebracht.
(Wisten jullie dat nat haar kammen/borstelen ervoor zorgt dat je haar afbreekt?)
Het zit beter, het 'hangt' niet zo en er is meer volume lijkt het wel
pi_73331863
Al een week mijn haar niet meer met shampoo gewassen
pi_73332244
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:33 schreef Bluezz het volgende:
(Wisten jullie dat nat haar kammen/borstelen ervoor zorgt dat je haar afbreekt?)
Onzin. Haar is kwetsbaarder als het nat is, maar als je voorzichtig kamt/borstelt is er niks aan de hand.
"Half the lies they tell about me aren't true."
- Yogi Berra
pi_73332284
Mijn moeder -en die had AL-TIJD gelijk- zei dat je haar nooit nat mocht borstelen.
pi_73332383
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:53 schreef Mwanatabu het volgende:
Mijn moeder -en die had AL-TIJD gelijk- zei dat je haar nooit nat mocht borstelen.
Dat geldt dus alleen voor mensen met een gebrekkige motoriek die de borstel er doorheen raggen alsof hun leven ervan afhangt (en dat zijn verrassend genoeg nog behoorlijk veel mensen). Grove kam heeft echter de voorkeur bij nat haar.
"Half the lies they tell about me aren't true."
- Yogi Berra
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 17:24:27 #195
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73337551
Je mag nat haar best borstelen. Je moet alleen met lang haar wel onderaan beginnen zodat je alle klitten er normaal uitkrijgt en niet, als je bovenaan begint, zo'n bal klitten onderin krijgt
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_73337792
En wat als je echt lang haar hebt? Het mijne is zeker tot halverwege m'n rug en ik was het nu 2 keer per week ofzo.
pi_73349891
N.a.v. dit topic nu ook reeds een week niet gewassen. Wel iedere dag goed uitspoelen.

Nog geen last van jeuk of stinkend haar gelukkig.

Wel zit er nu een enorm volume in m'n haar

Beetje a la

Vooralsnog beschouw ik de proef als geslaagd en ga voorlopig door.
Voorheen waste ik het iedere dag met Andrelon shampoo en Palmers cocosnoot conditioner. Enige wat ik wel mis is de glans, maar ik lees dat die na een paar weken meestal vanzelf weer op je haar verschijnt ivm overgangsfase. Ik laat het daar vanaf hangen of ik er mee verder ga of niet
  zondag 4 oktober 2009 @ 01:44:14 #198
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_73349903
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
  zondag 4 oktober 2009 @ 01:48:41 #199
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73349953
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 01:42 schreef tjoptjop het volgende:
N.a.v. dit topic nu ook reeds een week niet gewassen. Wel iedere dag goed uitspoelen.

Nog geen last van jeuk of stinkend haar gelukkig.

Wel zit er nu een enorm volume in m'n haar

Beetje a la
[ afbeelding ]

Vooralsnog beschouw ik de proef als geslaagd en ga voorlopig door.
Voorheen waste ik het iedere dag met Andrelon shampoo en Palmers cocosnoot conditioner. Enige wat ik wel mis is de glans, maar ik lees dat die na een paar weken meestal vanzelf weer op je haar verschijnt ivm overgangsfase. Ik laat het daar vanaf hangen of ik er mee verder ga of niet
Whehehehe, mooi voorbeeld plaatje ook
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 4 oktober 2009 @ 01:50:38 #200
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_73349965
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:33 schreef Bluezz het volgende:
Vanaf zondag niet meer met shampoo gewassen, 3X per week als ik naar mijn werk ga, föhn ik het, de rest vd dagen laat ik het zo opdrogen na met mijn handen 'in model' te hebben gebracht.
Het zit beter, het 'hangt' niet zo en er is meer volume lijkt het wel
wist je dat föhnen ook het haar afbreekt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')