Jullie vragen je natuurlijk af waarom iemand uberhaupt feedback zou willen geven.
Het is immers veel gemakkelijker om het gewoon niet te doen. Eens.
But wait.. dan krijg je om de dag mailtjes van Ebay verkopers die naar de feedback blijven vragen, dus dan besluit je om maar ff snel feedback te geven zodat die losers niet de hele tijd zitten te mailen.
Laten we even naar de keuze mogelijkheden kijken;
Positive
Neutral
Negative
I will leave Feedback later
Optie 1 kies je als je helemaal tevreden bent lijkt me zo
Optie 2 is voor als je zowat hebt van; yeah whatever
Optie 3 is voor als het helemaal mis is gegaan!!
Optie 4 van uitstel komt afstel. But wait.. niet in dit geval, want dan begint de verkoper er weer lustig op los te mailen! 
Nou kies ik in één geval voor optie 2: Neutral.. ik dacht namelijk.. whatever!
Meteen springt het alarm van Ebay aan en komt men met het volgende:quote:
You're about to leave neutral Feedback!!!!!!!!!!!!!
Vervolgens moet ik plechtig beloven dat ik contact opgenomen heb met de verkoper om issues op te lossen. Issues? ik geef verdorre gewoon neutural feedback, what the H???
Ik vink het vakje maar omdat ik weiger positve feedback te geven als ik liever neutral denk over de koopervaring!!
Nog geen 2 uur later krijg ik wederom een e-mailtje. En ja hoor, weer van de verkoper die met angst om het hart vraagt of er mss problemen waren?
Again.. dude.. it's just a NEUTRAL feedback!!!! 
Nu zijn we aangekomen bij de clue.
Ooit afgevraagd waarom die stinkende verkopers op Ebay vrijwel allemaal positive feedback van > 95% hebben???
Omdat je als koper een hele shitload aan dingen moet doorlopen mocht je ervoor kiezen om neutral of negative feedback achter te laten!!! For crying out loud!!! 
Vink in alle gevallen positive aan en je bent na nog geen 2 minuten van het gestalkt verlost, maar waag het je niet NAUTRAL feedback achter te laten.. dan weet Ebay en haar verkopers je het leven zuur te maken hoor!!!
Better yet.. ik koop niet meer via Ebay, hoef ik ook nergens feedback op achter te laten!!! 
Vastgetekend,
Tazmaniac
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!