SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KD
Zo klopt het.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:37 schreef IHVK het volgende:
Ik snap de klacht niet? Kopen ze nou gewoon dingen (wat goed is voor de economie) of en terroriseren ze de straten?
Als de moslims dat nou eens zouden doen met kerst, zouden ze inderdaad aangepast zijn ja.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
Dan zijn ze toch prima aangepast aan de NL norm: hier kopen mensen en masse de AH leeg voor iedere Christelijke feestdag
Eerst daar ontbijten voor een euro, met gratis koffie want IKEA pasje en dan niks kopenquote:Op zondag 20 september 2009 00:15 schreef wikwakka2 het volgende:
En die vuile kaaskoppen dan, die op tweede kerstdag de IKEA/woonboulevard onveilig maken?
En dan zo vaak mogelijk bijvullenquote:Op zondag 20 september 2009 00:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Eerst daar ontbijten voor een euro, met gratis koffie want IKEA pasje en dan niks kopen
Pas op dat de moslims het niet horen! Straks hebben wij geen ontbijt meer!quote:Op zondag 20 september 2009 00:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Eerst daar ontbijten voor een euro, met gratis koffie want IKEA pasje en dan niks kopen
quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:35 schreef Dawwa het volgende:
Titel zegt genoeg, vanwege de Suikerfeest zijn alle mocro's de komende tijd in grote winkelcentra en bioscopen te vinden.
![]()
Straat mocro’s die winkeliers terroriseren
Te laat.quote:Op zondag 20 september 2009 00:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Pas op dat de moslims het niet horen! Straks hebben wij geen ontbijt meer!
Misschien had 'ie wel epilepsie en kon 'ie er niks aan doenquote:Op zondag 20 september 2009 01:06 schreef TeenWolf het volgende:
Ik liep een keer bij de dam ergens was er een groepje van 5 marokkanen aan het lopen, een ongeveer 15 jarig jongetje dat in dat groepje meeliep zat voortdurend kickboxbewegingen te doen terwijl hij liep.
Zal wel net sinds een paar weken op zo'n gesubsidieerd kickboxclubje zitten.
zo kansloos was het om dat te zien.![]()
Hoe zeker ben jij?quote:Op zondag 20 september 2009 01:10 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Misschien had 'ie wel epilepsie en kon 'ie er niks aan doen
En jij had er spijt van dat jij haar jet hebt kunnen ronsellen?quote:Op zondag 20 september 2009 02:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ja hier zijn ze ook massaal inkopen aan het doen. In één dag zijn m'n fiets en auto gestolen en is mijn buurmeisje geronseld door een stel loverboys.
je vindt t jammer dat ze niet niet t sap uit jouw stengel heeft gezogen?quote:
Dat gaat nu niet meer idd. Ja, of ik moet er voor betalen.quote:Op zondag 20 september 2009 02:48 schreef marsan het volgende:
[..]
je vindt t jammer dat ze niet niet t sap uit jouw stengel heeft gezogen?
Ja hier ook!quote:Op zondag 20 september 2009 02:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ja hier zijn ze ook massaal inkopen aan het doen. In één dag zijn m'n fiets en auto gestolen en is mijn buurmeisje geronseld door een stel loverboys.
Mijn Sgaapie is gestolenquote:Op zondag 20 september 2009 04:07 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Ja hier ook!
De prullenbak is leeg en de kat is verkracht.
Zo kun je elk Klaagbaak topic wel doodredenerenquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:29 schreef J.Herrer het volgende:
Laat ze gewoon lekker hun ding doen, ze hebben er een maand naartoe geleefd
En jij zit toch achter je pctje dus je hebt er ook geen last van
Mieke het sgaapie stond weer voor de deur zojuist, met een briefje met een net excuus en een zak suikerquote:Op zondag 20 september 2009 04:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mijn Sgaapie is gestolen
Maar ze zullen vast wel goed voor hem zorgen, de PVDA zegt immers dat moslims lief zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |