Mooie boodschap.quote:Obama extends greetings on Muslim holiday
(AP) – 2 hours ago
WASHINGTON — President Barack Obama is extending greetings to Muslims celebrating Eid al-Fitr (ayd ahl-FIH'-tur), which marks the end of the holy monthlong fasting time known as Ramadan.
The president on Saturday issued a statement saying he and his wife, Michelle, congratulate Muslims in the U.S. and around on the world on a "blessed day."
Obama said even at this festive occasion, Muslims remember the less fortunate, those suffering in poverty, hunger, conflict and disease.
In her own statement, Secretary of State Hillary Rodham Clinton said the occasion is a reminder that the values of Islam — "charity, community, cooperation, compassion are values which we hold dear as Americans."
Serieuze vraag?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:58 schreef Keesbroekheid het volgende:
Trouwens, is hij zelf geen moslim, aangezien hij Barack Hussein heet?
Veel denk ik, het wordt vast een mooi suikerfeest.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mooie boodschap.
Het is sowieso de man van de mooie woorden, nu kijken wat er van terecht (kan komen) komt.
Ja, wat een geslijm zeg, het valt niet zo'n klein beetje op.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:59 schreef McKillem het volgende:
Oke nou mag het ook wel even weer ophouden dat overduidelijke politieke correcte gelulgeslijm tegenover de moslims.
De tering zeg.
Oh ok.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:02 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Ja, hoezo? Een beetje kennis vergaren kan geen kwaad.
Want hij mag alleen Christenen een vrolijk kerstfeest wensen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:59 schreef McKillem het volgende:
Oke nou mag het ook wel even weer ophouden dat overduidelijke politieke correcte gelulgeslijm tegenover de moslims.
De tering zeg.
Ga weg man, dit overduidelijke geslijm is om van te kosten.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Want hij mag alleen Christenen een vrolijk kerstfeest wensen?
Zijn mooie woorden maken geen indruk op het buitenland.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is sowieso de man van de mooie woorden
www.nytimes.com/2009/09/20/us/politics/20prexy.html?_r=1&src=twt&twt=nytimesquote:European allies still refuse to send significantly more troops to Afghanistan. The Saudis blew off Mr. Obama’s request for concessions to Israel, while Israel rebuffed his demand to stop settlement expansion. North Korea defied him by testing a nuclear weapon. Japan just elected a party less friendly to the United States. Cuba has done little to liberalize in response to modest relaxation of sanctions. India and China are resisting a climate change deal. And Russia rejected new sanctions against Iran’s nuclear program even as Mr. Obama heads into talks with Tehran.
Jij bent meer een fan van minder zoet?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:08 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ga weg man, dit overduidelijke geslijm is om van te kosten.
Ze willen een tegengeluid creeren in een poging die golf van negativiteit die er op dit moment vaart enigsinds te stillen en dat moet op deze manier.
Want Obama wenst ze en fijn suikerfeest nou dan zal het allemaal wel goed zijn en worden we vrolijk en gaan we gezellig samen een tuinfeestje houden.
Bah.
Oh? Was dat gisteren? Is helemaal niets over geschreven, nérgens. Raar he?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:06 schreef Roi het volgende:
Heeft hij de Joden gisteren een fijn Rosj Hasjana gewenst? Ik dacht het niet!
Vuile anti-semiet die Oboema!
Je bent niet serieus, hoop ikquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:09 schreef wakajawaka het volgende:
Hij is voor de Moslims wat Hitler voor de Nazi was.
Ja maar begrijp dat dan, die zijn niet zielug en slachtoffer.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh? Was dat gisteren? Is helemaal niets over geschreven, nérgens. Raar he?
Ach hij is nog pas begonnen. En 1 ding is zeker, het werkt voorlopig beter dan met zijn voorganger. Afghanistan is bijvoorbeeld is een puinhoop van Bush.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:08 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Zijn mooie woorden maken geen indruk op het buitenland.
In de NYT een leuke opsomming wat hij voorlopig bereikt heeft (not) met zijn mooie woorden:
[..]
www.nytimes.com/2009/09/20/us/politics/20prexy.html?_r=1&src=twt&twt=nytimes
Dat ben ik met je eens, maar dat doet niets af aan het feit dat hij nou wel een beetje heel erg de messias probeert te spelen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ach hij is nog pas begonnen. En 1 ding is zeker, het werkt voorlopig beter dan met zijn voorganger. Afghanistan is bijvoorbeeld is een puinhoop van Bush.
Ons nieuwjaar was gisterenquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:15 schreef IHVK het volgende:
Wat hebben de Joden hiermee te maken, die krijgen toch wel genoeg aandacht in de VS. Ik zie ze in elke sitcom en ze zijn altijd lief. Dus valt best mee.
Ik zat mij al af te vragen waarom er bloemen bij de synagoge lagen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh? Was dat gisteren? Is helemaal niets over geschreven, nérgens. Raar he?
Wat is er zo positief aan het Suikerfeest? Niet dat ik er veel negatiefs aan zie, maar het positieve ontgaat me ook.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:06 schreef Disana het volgende:
Ik vind het mooi. Elkaars positieve cultuur benadrukken.
Jaloers hequote:Op zaterdag 19 september 2009 21:09 schreef wakajawaka het volgende:
Hij is voor de Moslims wat Hitler voor de Nazi was.
je kunt blijven investeren maar eens moet er een rendement te zien zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ach hij is nog pas begonnen. En 1 ding is zeker, het werkt voorlopig beter dan met zijn voorganger. Afghanistan is bijvoorbeeld is een puinhoop van Bush.
De tijd zal het leren.quote:“The problem is he’s asking for roughly the same things President Bush asked for and President Bush didn’t get them
zeggen ze toch:quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:18 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat is er zo positief aan het Suikerfeest? Niet dat ik er veel negatiefs aan zie, maar het positieve ontgaat me ook.
Hey, hamburgers én kebab. Je hoort niemand klagen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:19 schreef McKillem het volgende:
En als dat nou het enige was, maar hier heb je nog zoiets.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ltuur-verrijkt.dhtml
Echt onbegrijpelijk dat jij maar door mag trollen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Jaloers he
dat jij geen feestdagen hebt, aangezien jij een wilders aanhanger bent
Ik begrijp het, het doet pijn dat ik een andere mening heb.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk dat jij maar door mag trollen.
ik dacht het welquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:06 schreef Roi het volgende:
Heeft hij de Joden gisteren een fijn Rosj Hasjana gewenst? Ik dacht het niet!
Vuile anti-semiet die Oboema!
Ik weet hoe ik Kerst vier, en dat heeft toch weinig met bezinning te maken. Voor de moslims die ik ken geldt precies hetzelfde, het is gewoon een leuk gezellig feestje.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
zeggen ze toch:![]()
Muslims remember the less fortunate, those suffering in poverty, hunger, conflict and disease.
In her own statement, Secretary of State Hillary Rodham Clinton said the occasion is a reminder that the values of Islam — "charity, community, cooperation, compassion are values which we hold dear as Americans."
Want alle PVV aanhangers zijn het zelfdequote:Op zaterdag 19 september 2009 21:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Jaloers he
Heb jij een mening?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik begrijp het, het doet pijn dat ik een andere mening heb.
Je hebt gelijk, jij bent een ergere soort ervan.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:24 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Want alle PVV aanhangers zijn het zelfde![]()
Waarom is iedereen die zich in jou ogen enigsinds negatief uit een Wilders aanhanger? Kan je die logica eens laten toetsen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Jaloers he
Jawel, sinterklaas, dan spelen de zwarten de slaafjes van de witte man.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:22 schreef IHVK het volgende:
Wilders aanhangers hebben geen feestdagen. Goeie.
Iedereen die racistisch en vooroordelen zonder enige kennis is voor mij zo'n aanhangerquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:27 schreef McKillem het volgende:
[..]
Waarom is iedereen die zich in jou ogen enigsinds negatief uit een Wilders aanhanger? Kan je die logica eens laten toetsen?
Moet je niet homo's vermoorden, door gebouwen vliegen of kleine meisjes besnijden?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, jij bent een ergere soort ervan.
Voor die quasi vreedzame text in je signature heb je een ongelooflijk negatieve en beschuldigende houding tegenover alles wat je niet aanstaat.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, jij bent een ergere soort ervan.
Reactie van die wakkajakka of wat zijn/haar naam is die jij quote is racistisch?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Iedereen die racistisch en vooroordelen zonder enige kennis is voor mij zo'n aanhanger
Rusland heeft in ieder geval retorisch wel degelijk een draai gemaakt en staat nu veel meer open voor samenwerking met de NAVO en dergelijke dus wat dat betreft zijn er wel vorderingen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:08 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Zijn mooie woorden maken geen indruk op het buitenland.
In de NYT een leuke opsomming wat hij voorlopig bereikt heeft (not) met zijn mooie woorden:
[..]
www.nytimes.com/2009/09/20/us/politics/20prexy.html?_r=1&src=twt&twt=nytimes
Laat me nou.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:35 schreef IHVK het volgende:
Komop niet allemaal happen op Meki en Wakkajakkanogwat.
Stilstaan bij de minder bedeelden gedurende de Ramadan en dan samen vieren. Dat is toch mooi?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:18 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat is er zo positief aan het Suikerfeest? Niet dat ik er veel negatiefs aan zie, maar het positieve ontgaat me ook.
Dus Meki heeft een vrijbrief om iedereen te schofferen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:35 schreef IHVK het volgende:
Wat ik ook wel een probleem vind is dat hij bijna nooit reageert op weerwoord.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus Meki heeft een vrijbrief om iedereen te schofferen?
En als hij tegengas krijgt moeten we ineens niet happen?
Begrijp dit echt niet hoor.
DANK JE WEL MIJN HELE RACISTISCHE TROLL PLEZIER VERPEST.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:35 schreef IHVK het volgende:
Daar heeft Obama wel iets voor moeten geven natuurlijk. (raketschild)quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:34 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Rusland heeft in ieder geval retorisch wel degelijk een draai gemaakt en staat nu veel meer open voor samenwerking met de NAVO en dergelijke dus wat dat betreft zijn er wel vorderingen.
Het gaat toch helemaal niet daarom of wel dan.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:51 schreef paddy het volgende:
Ik ga het maar even anders doen.
Van mij en ons gezin uit.
Een tof suikerfeest
En voor de gelovigen of niet-gelovigen die andere geloven aanhangen en ook een feest in ere houden
Ook een tof feest gewenst.
WTF maken sommigen een drama omdat iemand een feest heeft of iemand moslims/joden/niet-gelovigen etc etc etc een leuk feest toe wenst!
Maar Obama wenst alleen de moslims een suikerfeest toe?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:53 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het gaat toch helemaal niet daarom of wel dan.
Het is dat overduidelijke geslijm waar ik een probleem mee heb.
quote:Het vasten wordt sawm (saum) of siyam genoemd. Dit houdt in dat veel moslims op deze tijden niet eten, drinken, roken en dat ze zich onthouden van geslachtsgemeenschap. Daarnaast zijn ook liegen, kwaadspreken en vloeken niet toegestaan.
Obama slijmt helemaal niet. Zijn voorganger Bush deed het ook:quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:53 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het is dat overduidelijke geslijm waar ik een probleem mee heb.
Dus eigenlijk niet eens zo nieuwswaardig.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:00 schreef Zoran1 het volgende:
[..]
Obama slijmt helemaal niet. Zijn voorganger Bush deed het ook:
Islam: Bush sends Muslims Eid al-Adha greetings
http://www.adnkronos.com/AKI/English/Religion/?id=1.0.1687350995
quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:19 schreef kutmeki het volgende:
Wat een geslijm weer tegen die middeleeuwse honden
Vast niet, maar hoe is dat verder relevant?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Maar Obama wenst alleen de moslims een suikerfeest toe?
Bush is helemaal een hypocriet speenvarken, maar daar hebben we het nu niet over.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:00 schreef Zoran1 het volgende:
[..]
Obama slijmt helemaal niet. Zijn voorganger Bush deed het ook:
Islam: Bush sends Muslims Eid al-Adha greetings
http://www.adnkronos.com/AKI/English/Religion/?id=1.0.1687350995
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |