Ja, buiten het feit dat mijn team vandaag won met 9-1 van een of andere boeren-homo club, voel ik me kut, want ik word gepenetreerd door het leven(*Schrijft op als punchline*). Ik heb niet gescoord als rechtsbuiten, maar dat is niet alles!
IK HAD FUCKING LAST VAN HOOIKOORTS, IN SEPTEMBER.
Ennyweej
Ik kwam terug van voetbal zo rond 2 uur, en ging lekker liggen op mijn bedje, lekker tv kijken weetje wel, gewoon zappen, en er was iets over Jezus op Natio geo, nu vind ik dat niets aan, maar ik keek toch gewoon.
En toen viel ik in slaap, ik had een fucking nachtmerrie waar ik niet wakker van werd, wat ik ook deed, al was dat vrij weinig omdat ik sliep, maar toch he was zo kut want ik kon niets!
Nouja, toch maar door slapen, en 10 minuten geleden werd ik wakker, en zag ik de Pc beeldscherm vol op mijn rot kop schijnen, en mijn ogen waren rood zeg, gewoon echt rood en dik, alsof ik had zitten blowen, en toen kwam me mamma binnen en zag dat, en begon te flippen als ' Oh mijn zoon is aan de drugs, mijn zoon is aan de drugs, o god, al die jaren er voor zorgen en dit is wat er gebeurd'??
Klacht: Wat een kut dag
Subklacht: Appelsientje smaakt naar reet, na een potje gepoept te hebben