Dit is een serieuze klacht!quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:24 schreef 3keernix het volgende:
Waarom maak je zulke kuttopics aan?
Nietquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit is een serieuze klacht!
Wel!!quote:
Mooi stadion daar niet van maar laten ze het grolsch daar houden en geef ons amstel of heineken of hertog jan!quote:
Hoezo Spa?? en we hebben nog altijd ghb en coke dan!quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:37 schreef Mdrop het volgende:
Achja wees blij dat je nog wat hebt, nog even en je kunt aan de SPA in Amsterdam.
Appelsap mag ook hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo Spa?? en we hebben nog altijd ghb en coke dan!
Alles beter dan grolsch maar nogmaals hoezo spa?? wat weet jij dat ik niet weetquote:
Geen idee, weet niet wat jij allemaal al weet. Maar iets met catering en knvb dinges.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Een echte man drinkt elk bier, no matter what
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet wat jij allemaal al weet. Maar iets met catering en knvb dinges.
ajax publiek staat er bekend om kritisch te zijnquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Een echte man drinkt elk bier, no matter what
Ik had het ook over ECHTE mannenquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ajax publiek staat er bekend om kritisch te zijn
Penisbaardquote:
Goh wat een inkopperquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik had het ook over ECHTE mannen
Goh nu heb je me, nu ga ik maar me seizoenskaart die ik al 22 jaar heb (de meerquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:22 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ajax schenkt geen Grolsch.... de Arena schenkt Grolsch
TS is een nepperd want hij weet niet dat Ajax geen EIGEN stadion heeft.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:22 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ajax schenkt geen Grolsch.... de Arena schenkt Grolsch
TS is een nepperd want hij weet niet dat Ajax geen EIGEN stadion heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |