Wereldwijde release lente 2010 toch?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
Zo'n zin in dit spel!
Wanneer komt hij ook alweer in Amerika uit?
Eind dit jaar in Japan, begin volgend jaar in de US dacht ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eind dit jaar in Japan, begin volgend jaar in de US dacht ik.Ja dat klopt,... ik reken Japan alleen niet mee als releaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ik zie hier nergens maart staan. Dat roep jij,... de lente is langer dan datquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:32 schreef Ixnay het volgende:
Maart 2010 zeggen veel bronnen, maar ik heb ook kwartaal 2 gehoord.
Ik heb bij meerdere bronnen "Maart 2010" zien staan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zie hier nergens maart staan. Dat roep jij,... de lente is langer dan dat
Sterker nog, die begint pas 21 maart. De game komt echt niet voor juni uit hier.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zie hier nergens maart staan. Dat roep jij,... de lente is langer dan dat
17 decemberquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:00 schreef Ixnay het volgende:
Ik ga niet de Japanse versie spelen, dat gaat me net een stapje te ver.
Nee dat doe ik echt niet. Met FFVII wel gedaan, maar wil gewoon weten waar het over gaat. Wacht nu al jaren op dit spel,.... zou ik zo zonde vinden om er grafisch door heen te lopen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
17 december![]()
![]()
![]()
Ik heb mezelf al een week uitgepland van het werk
Dat suckt toch, de Japanse versie.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
17 december![]()
![]()
![]()
Ik heb mezelf al een week uitgepland van het werk
Zijn dat screens van de US versie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |