Soms hoort dat zo. Maar ik heb het liever ook consequent.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:45 schreef Mirel het volgende:
-inconsequent met nummers. één nummer is in hoofdletters geschreven, andere niet
Dit. TS hoort achter slot en grendel.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:47 schreef Penisbaard het volgende:
Had je maar niet moeten downloaden, crimineel
Downloaden is legaal schat.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:57 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Dit. TS hoort achter slot en grendel.
Ik gebruik Wikipedia altijd.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:56 schreef Lkw het volgende:
Ik check sowieso vaak op musicmeter.nl en verbeter eventueel met de hand. Voor één album is dat wel te doen.
Eenschquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:47 schreef Penisbaard het volgende:
Had je maar niet moeten downloaden, crimineel
Is ook een goeie ja, tegenwoordig vind je er bijna elke artiest.quote:
Gelukkig doe ik dat sinds mijn 1e album download. Ken genoeg mensen die achterlopen met 200+ albums ofzoquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:11 schreef Johan89 het volgende:
Gebruik ID3Tag It al 3 jaar tot volle tevredenheid, heb mijn gehele muziekcollectie (330GB) er mee getagd (gewoon bijhouden als je wat nieuws download), kost je ongeveer 20 seconden per album, als je er wat handig in bent. In combi met iTunes werkt het ideaal.
Onze relbelg weer hoorquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:15 schreef Arn0 het volgende:
Waarom zou je dan ook een album met nummers waarin 'feat' voorkomt downloaden?
Ik begon met het programma toen ik 60 gb muziek had, en had netjes Folder.jpg in elke map. Bleek dat mn iPod het geimpregneerd in de mp3 wou, dus teeeeeeeeeeering veel albums dat alsnog zitten doen. Maar ben nu al tijden up to date en als je het bij houdt is het kleine moeitequote:Op zaterdag 19 september 2009 20:12 schreef Mirel het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik dat sinds mijn 1e album download. Ken genoeg mensen die achterlopen met 200+ albums ofzo
Bedankt, ooit zal ik de waardering krijgen die ik verdienquote:
Mwah... Het valt op zich wel mee hoor om alles op dezelfde manier te taggen. Bijna alles wat je download is op dezelfde manier gedownload en die kan je dus allemaal in één klik de juiste indeling en tag meegeven. Van de afwijkende albums zijn er ook vast veel overeenkomsten en gaan dus ook redelijk snel. Alleen de paar albums die alleen een titel hebben duren wat langer, maar daar kom je met auto-tag al een heel eind.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:12 schreef Mirel het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik dat sinds mijn 1e album download. Ken genoeg mensen die achterlopen met 200+ albums ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |