Ja, mooi hè.quote:Op zondag 20 september 2009 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaaa die wel!
[ afbeelding ]
En de Medici fontein vond ik erg mooi..................
Ik ga in december, vlak voor kerst.quote:Op zondag 20 september 2009 00:15 schreef Keukenkast het volgende:
Ik zat in het voorjaar in Parijs toen de kastanjes bloeiden
Ik wil terug
Zijn dezelfde stoelen als in de Tuileries.quote:Op zondag 20 september 2009 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, mooi hè..
(Ook weer zoiets, die stoelen daar laten mensen gewoon staan. Hier zouden ze in één dag allemaal zijn gejat)
In mijn verfromfraaide wereldbeeld is "knap" zijn een soort van ideaal waar alles goed mee komt. Knappe mensen hebben geen problemen, zijn gelukkig, kunnen alles.quote:
Het opent deuren, vast wel.quote:Op zondag 20 september 2009 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In mijn verfromfraaide wereldbeeld is "knap" zijn een soort van ideaal waar alles goed mee komt. Knappe mensen hebben geen problemen, zijn gelukkig, kunnen alles.
Rationeel weet ik natuurlijk dat het niet zo is, maar zo komt het op mij over enzo
Ik hou trouwens van mijn color select functie op de canonquote:Op zondag 20 september 2009 00:17 schreef Ang3l het volgende:
Palais du Luxembourg en de vijver en zo zijn ook mooi....
[ afbeelding ]
Idemquote:Op zondag 20 september 2009 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In mijn verfromfraaide wereldbeeld is "knap" zijn een soort van ideaal waar alles goed mee komt. Knappe mensen hebben geen problemen, zijn gelukkig, kunnen alles.
Rationeel weet ik natuurlijk dat het niet zo is, maar zo komt het op mij over enzo
Ik wilde al vragen of je camera misschien stuk is.quote:Op zondag 20 september 2009 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou trouwens van mijn color select functie op de canon
maar dat is wel te zien! *LOL*
Echt een van de lelijkste en vreselijkste bewerkingen die er bestaatquote:Op zondag 20 september 2009 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou trouwens van mijn color select functie op de canon
maar dat is wel te zien! *LOL*
Ik kan niets van foto's maken.quote:Op zondag 20 september 2009 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt een van de lelijkste en vreselijkste bewerkingen die er bestaat.
Dat denk ik altijd van wel. Want ze zijn mooi.quote:Op zondag 20 september 2009 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het opent deuren, vast wel.
Maar of ze gelukkig zijn?
quote:Op zondag 20 september 2009 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen of je camera misschien stuk is..
Oneensquote:Op zondag 20 september 2009 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 20 september 2009 00:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik kan niets van foto's maken.
Ik vind het leuk om er mee te spelenquote:
Als je toch eens niet wist dat het om een optie op een camera ging.quote:Op zondag 20 september 2009 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om er mee te spelen
Eens.quote:Op zondag 20 september 2009 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou dat ging 't dus welquote:Op zondag 20 september 2009 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je toch eens niet wist dat het om een optie op een camera ging.
Ik zie geen bal hoorquote:Op zondag 20 september 2009 00:36 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij kunnen Fransen geen Frans lezen.
Ik las duidelijk Niet voetballen op het gras bij de Dome des Invalides.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |