Drie keer niezen is morgen mooi weer.quote:
Place des Vosges op een mooie zomerdag, daar is niets chagrijnigs aan. Moet je eens in het Vondelpark ofzo kijken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onzin. Ik kwebbel vrolijk waar ik wil.
Schreeuwen en irriteren is wat anders.
maar dat chagrijnige stille gedoe van die Fransen... blech.
Ik vond Vosges tegenvallen, heel eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Place des Vosges op een mooie zomerdag, daar is niets chagrijnigs aan. Moet je eens in het Vondelpark ofzo kijken..
En jij ook nietquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jullie misschien niet nee..
Dat kan.quote:Op zondag 20 september 2009 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond Vosges tegenvallen, heel eerlijk gezegd.
Dat vind ik mezelf eigenlijk wel.quote:Op zondag 20 september 2009 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En jij ook niet
Vind jij jezelf zo knap, fijn, leuk, lief, aardig, sophisticated en intelligent?
Het was stralende zon en tshirtjes weerquote:Op zondag 20 september 2009 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat kan..
Maar je was er in september, dat maakt ook wat uit.
Ik ben in ieder geval netjes opgevoed, zorg niet voor overlast en ga niet krijsen in een stilte coupé. Dat is tegenwoordig al heel bijzonder, geloof ik.quote:Op zondag 20 september 2009 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En jij ook niet
Vind jij jezelf zo knap, fijn, leuk, lief, aardig, sophisticated en intelligent?
Zullen we samen knuffen op de trappen?quote:Op zondag 20 september 2009 00:03 schreef Keukenkast het volgende:
La la la la
Ik wil met een vriendje voor de Sacre-Coeur zitten knuffelen
En daardoor vind je je ook beter dan het gros?quote:Op zondag 20 september 2009 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik mezelf eigenlijk wel.
Fijn en lief is twijfelachtig, G_E, dat zal iedereen je vertellenquote:Op zondag 20 september 2009 00:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval netjes opgevoed, zorg niet voor overlast en ga niet krijsen in een stilte coupé. Dat is tegenwoordig al heel bijzonder, geloof ik.
En dat knap, fijn, lief, etc. is denk is afhankelijk van aan wie je het vraagt..
Neen. Zou ik knap zijn (ik bedoel; zou ik mezelf knap vinden) dan wel natuurlijkquote:Op zondag 20 september 2009 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En daardoor vind je je ook beter dan het gros?
In de eerste helft van september moeten vaak de studenten nog terug komen, zijn hoop Parijzenaars nog met vakantie, winkels die nog dicht zijn, etc. Dat bedoel ik meer. Mei t/m juli is leuker.quote:Op zondag 20 september 2009 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was stralende zon en tshirtjes weer
Maar het plein zelf ook... zo.... gekooid.
Zandbakken met kindjes.
Oh dat lijkt me ook wel wat. De trappen bij de Sacre Coeurquote:Op zondag 20 september 2009 00:03 schreef Keukenkast het volgende:
La la la la
Ik wil met een vriendje voor de Sacre-Coeur zitten knuffelen
IRL ben ik best lief hoor.quote:Op zondag 20 september 2009 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Fijn en lief is twijfelachtig, G_E, dat zal iedereen je vertellen.
Ja hè!quote:Op zondag 20 september 2009 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me ook wel wat. De trappen bij de Sacre Coeur.
Is knap de doorslaggevende factor?quote:Op zondag 20 september 2009 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen. Zou ik knap zijn (ik bedoel; zou ik mezelf knap vinden) dan wel natuurlijk.
Ja misschien dat de mensen dan het plein maken, maar ik vind het plein zelf niks.quote:Op zondag 20 september 2009 00:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
In de eerste helft van september moeten vaak de studenten nog terug komen, zijn hoop Parijzenaars nog met vakantie, winkels die nog dicht zijn, etc. Dat bedoel ik meer. Mei t/m juli is leuker..
Jaaa die wel!quote:Op zondag 20 september 2009 00:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Jardin du Luxembourg is ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |