Tuurlijk wel, ze waren nog bij de huisartsenpost geweest.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk ook niet zeker he
dus ik ik vandaag naar de huisarts ga met mn moeder en schiet hoor morgen dood dan is het niet mijn schuld?quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ze waren nog bij de huisartsenpost geweest.
Maar je hebt gelijk, als ze dat niet hadden gedaan. Had ik ook geschreeuwd: murderer, murderer![]()
Nee, ouders dachten eerst aan hersenvliesontsteking, maar dat is het ook niet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:19 schreef wonderer het volgende:
Beetje raar dat de doktoren niks konden vinden dan.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:19 schreef mike_hunt het volgende:
gadverdamme!
Gast breekt zijn gezicht in twee.
oi, dat wordt een groot litteken.![]()
Wtf? Ga je weer ranzige plaatjes posten? *bantopic checkt*quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:19 schreef mike_hunt het volgende:
gadverdamme!
Gast breekt zijn gezicht in twee.
oi, dat wordt een groot litteken.![]()
nee, tis een filmpje. Ranzig? Nee, tis heel tasteful gefilmd.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wtf? Ga je weer ranzige plaatjes posten?
het is een beginquote:Op woensdag 16 september 2009 23:47 schreef Mike het volgende:
alsem, houdt niet van homo's, wij houden niet van homohaters, 48 uur.
je bent er wel snel bijquote:
Modje is het er niet mee eens andersquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, tis een filmpje. Ranzig? Nee, tis heel tasteful gefilmd.
is iemand te keer gegaan hier?quote:
Nee, geen idee waar dat vandaan kwam. Maar ik vind dat er wel wat meer geband mag worden qua homofobie.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is iemand te keer gegaan hier?
Nee, ik kreeg alquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Modje is het er niet mee eens anders
vieze dingen mogen toch ook nietquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg al![]()
ik dacht dat je alleen geen sex, stijve pikken etc mocht tonen.![]()
Denk effe naquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg al![]()
ik dacht dat je alleen geen sex, stijve pikken etc mocht tonen.![]()
iemand een ban geven omdat ie niet van homo's houdt vind ik dom. Het is natuurlijk wel terecht als ie begint uit te schelden and shit.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, geen idee waar dat vandaan kwam. Maar ik vind dat er wel wat meer geband mag worden qua homofobie.
Ja, duh. Iedereen mag alles denken. Het ook uiten wordt wat minder gewaardeerd.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
iemand een ban geven omdat ie niet van homo's houdt vind ik dom. Het is natuurlijk wel terecht als ie begint uit te schelden and shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |