Waarschijnlijk wel. Die kerel flipt op allesquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Hahahaha....jij komt zeker in mij top 10 lijst van faalhazen! (lees: extreem zielige gevallen)
Als ik je nou blijf rellen ga je jezelf dan wat aandoen???
Je had beter eerst kunnen fappen en dan douchen. Krassen???? of bedoel je krijsen? En waar was de geur van? rottend fapvocht?quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:40 schreef ThaOMG het volgende:
TS had vanmorgen gedouched , gefapt en wou zichzelf toen aankleden . Hij liep naar zijn kast zijn kleren te pakken en luisterde naar metal . Toen de kastdeur open ging kwam er een rare geur uit de kast . TS werd meteen blij toen hij zijn mooiste drakenshirt zag en wou hem meteen aan doen . Alleen doordat hij hem zo graag wou aandoen ging het iets te hard en kwam er een scheur in de achterkant . TS was toen heel verdrietig en begon te krassen . Nu heeft is hij heel depressief en wil niemand meer zien . ( Behalve in wow dan )
Klacht : Mijn drakenshirt
Die zit in de wasquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:56 schreef Beach het volgende:
Neem dan een shirt met 3 huilende wolven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |