Kan echt de tering krijgen, serieus.
The story:
Ik zit bij Debitel, opzich wel tevreden.
Opeens word ik gebeld dat Debitel KPN wordt en of ik dus van een ongelooflijk 'goede actie' gebruik zou willen maken.
Ik: Nee dankje, ik hoef geen KPN meer.*
Die gast die me belt: Oke, dan blijft u gewoon bij Debitel met uw huidige abo.
Mooi, opgelost, slotje. Zou je zeggen., Maar nee hoor.
2 weken geleden krijg ik opeens een SMS met;
'WELKOM BIJ KPN'

Huh, ik had toch gezegd dat ik niet naar KPN wil, whut happened., Nja goed, dacht ik, ik wilde toch overstappen naar T-Mobile, dus niet meer achteraan gebeld. Wil ik net de bloedmooie Apple iPhone 3GS 16GB Wit bestellen, zie ik dat ik een klantnummer moet invullen, voor nummerbehoud. Dus ik wil inloggen bij Mijn Debitel, maar ik netjes al mijn facturen kan bekijken incl nota's etc, maaar één probleem;
Ik kan niet inloggen.
Hmm, zou het iets met KPN te maken hebben?
*Gaat naar KPN site, probeert in te loggen met 06, en ja hoor het werkt.
Next problem: Aangezien ik maar 2 weken bij KPN zit kan ik nog geen factuur en dus geen klantnummer vinden op die kutsite. Dus ik bellen met KPN, alles uitgelegd, heb klantennummer nodig om naar tmobile te kunnen, zegt die doos: Ja kan ik niet geven, ivm veiligheidsredenen.
Ik:

Welke veiligheidsredenen.
Doos: Ja als ik het klantennummer aan iedereen zou geven dan zou iedereen zomaar gegevens kunnen wijzigen.
Ik: Je moet toch inloggen met een activatiecode die je per sms vervangt, dus wat lul je doos?
Zij: Ja sorry kan niet, ik ga hier niet meer over discussieren.
Biep biep biep.
*Ooit eens een KPN abo gehad, 4 jaar geleden ofzo, echt elke maand werd er 2x zoveel afgeschreven, en elke maand moest ik opnieuw bellen voor geld terug. -.-Klacht: KPN.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.