abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72910113
Kan echt de tering krijgen, serieus.

The story:
Ik zit bij Debitel, opzich wel tevreden.
Opeens word ik gebeld dat Debitel KPN wordt en of ik dus van een ongelooflijk 'goede actie' gebruik zou willen maken.
Ik: Nee dankje, ik hoef geen KPN meer.*
Die gast die me belt: Oke, dan blijft u gewoon bij Debitel met uw huidige abo.

Mooi, opgelost, slotje. Zou je zeggen., Maar nee hoor.
2 weken geleden krijg ik opeens een SMS met;
'WELKOM BIJ KPN'

Huh, ik had toch gezegd dat ik niet naar KPN wil, whut happened., Nja goed, dacht ik, ik wilde toch overstappen naar T-Mobile, dus niet meer achteraan gebeld. Wil ik net de bloedmooie Apple iPhone 3GS 16GB Wit bestellen, zie ik dat ik een klantnummer moet invullen, voor nummerbehoud. Dus ik wil inloggen bij Mijn Debitel, maar ik netjes al mijn facturen kan bekijken incl nota's etc, maaar één probleem;
Ik kan niet inloggen.
Hmm, zou het iets met KPN te maken hebben?
*Gaat naar KPN site, probeert in te loggen met 06, en ja hoor het werkt.

Next problem: Aangezien ik maar 2 weken bij KPN zit kan ik nog geen factuur en dus geen klantnummer vinden op die kutsite. Dus ik bellen met KPN, alles uitgelegd, heb klantennummer nodig om naar tmobile te kunnen, zegt die doos: Ja kan ik niet geven, ivm veiligheidsredenen.
Ik: Welke veiligheidsredenen.
Doos: Ja als ik het klantennummer aan iedereen zou geven dan zou iedereen zomaar gegevens kunnen wijzigen.
Ik: Je moet toch inloggen met een activatiecode die je per sms vervangt, dus wat lul je doos?
Zij: Ja sorry kan niet, ik ga hier niet meer over discussieren.
Biep biep biep.

*Ooit eens een KPN abo gehad, 4 jaar geleden ofzo, echt elke maand werd er 2x zoveel afgeschreven, en elke maand moest ik opnieuw bellen voor geld terug. -.-

Klacht: KPN.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  zaterdag 19 september 2009 @ 17:55:02 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72910161
Terechte klacht, hoewel het jou algemeen gezien ook regelmatig aan intelligentie ontbreekt.
  zaterdag 19 september 2009 @ 17:56:18 #3
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_72910191
Telco providers zijn altijd een goede reden voor een klacht
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_72910193
Debitel is helemaal bagger
pi_72910203
Terechte klacht, ik zit nu ook opeens bij KPN .
Je moet trouwens een account aanmaken op www.kpn.com/mijnkpn en dan zie je je klantnummer etc.
pi_72910236
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 17:56 schreef TheKC het volgende:
Terechte klacht, ik zit nu ook opeens bij KPN .
Je moet trouwens een account aanmaken op www.kpn.com/mijnkpn en dan zie je je klantnummer etc.
Heb ik, maar waar zie je je klantennummer? kan ik nergens vinden.
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_72910273
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 17:56 schreef F04 het volgende:
Debitel is helemaal bagger
ja heb maar vodafone genomen
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_72925349
kick
  zondag 20 september 2009 @ 09:51:55 #9
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_72925388
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 17:59 schreef 3keernix het volgende:

[..]

ja heb maar vodafone genomen
Dat is niet veel beter, ivm geen bereik het moment dat je je enigzins op het platteland bevind

En die lui zijn al net zo achterlijk trouwens
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_72925622
KPN is bagger

Abonnement van 2 jaar afgesloten 2,5 jaar terug, in februari opgezegd. Ik kreeg een brief waarin stond dat het nummer op 8 juli werd afgesloten. Daarna een abonnement bij t-mobile afgesloten, per 8 juli. Nummerbehoud aanvraag gedaan, werd afgewezen door KPN want ik had nooit opgezegd Kopie van de bevestigingsbrief opgestuurd, en nog eens, en nog eens.. En jawel, op 8 september zagen ze het licht en mocht het nummer overgezet worden. Wel werd ik in augustus nog een paar keer gebeld met de mededeling dat ik 'zo'n goede klant ben' en dat men 'een leuke aanbieding' voor me had

Maar goed, op 8 september was ik dan eindelijk van ze af. Dacht ik.
Op de17e werd er ¤35 afgeschreven voor de abonnementskosten voor oktober.. Twee keer zelfs Dus ik ga maandag maar weer eens bellen en die betalingen terughalen.
  zondag 20 september 2009 @ 10:14:16 #11
131603 Afwazig
Serious business
pi_72925650
Ik heb al jaren Hi (KPN) en heb er nooit problemen mee gehad.
pi_72925866
quote:
Op zondag 20 september 2009 10:11 schreef Miracle_Drug het volgende:
KPN is bagger

Abonnement van 2 jaar afgesloten 2,5 jaar terug, in februari opgezegd. Ik kreeg een brief waarin stond dat het nummer op 8 juli werd afgesloten. Daarna een abonnement bij t-mobile afgesloten, per 8 juli. Nummerbehoud aanvraag gedaan, werd afgewezen door KPN want ik had nooit opgezegd Kopie van de bevestigingsbrief opgestuurd, en nog eens, en nog eens.. En jawel, op 8 september zagen ze het licht en mocht het nummer overgezet worden. Wel werd ik in augustus nog een paar keer gebeld met de mededeling dat ik 'zo'n goede klant ben' en dat men 'een leuke aanbieding' voor me had

Maar goed, op 8 september was ik dan eindelijk van ze af. Dacht ik.
Op de17e werd er ¤35 afgeschreven voor de abonnementskosten voor oktober.. Twee keer zelfs Dus ik ga maandag maar weer eens bellen en die betalingen terughalen.
Storneer het geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')