abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72909764
Even een vraagje voor een vriend van mij. Hij heeft zich dit jaar inschreven bij voor een studie op de RU in Nijmegen. Helaas is hij op 3 september al gestopt. Hierop heeft hij de studentenbalie gemaild met de mededeling te willen stoppen en zich ook meteen uitgeschreven bij studielink.

De studentenbalie wist hem te vertellen dat ze de machtiging nog konden vernietigen. Echter hij heeft dit weekend wel zijn studentenpas ontvangen. Zou dit nu ook betekenen dat men hem het geld gaat afhouden? Want dat zou wel krom zijn aangezien men zijn machtiging zou vernietigen. DIt heeft hij overigens ook op mail bevestigd gekregen...

Als hij ze opbelt zullen zij zeggen; procedurefout ofzo, en vervolgens toch 350 euro betalen...?
pi_72909929
Er zullen vast wel kosten worden gemaakt, hij is immers ingeschreven en dan zal je denk ik het eerste kwartaal gewoon moeten dokken. School zal immers wel al begonnen zijn.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_72909945
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 17:46 schreef rene90 het volgende:
Er zullen vast wel kosten worden gemaakt, hij is immers ingeschreven en dan zal je denk ik het eerste kwartaal gewoon moeten dokken. School zal immers wel al begonnen zijn.
School
Faalmod 13.gif
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_72909977
Tja, er zijn natuurlijk al een hoop kosten voor hem gemaakt. Administratieve kosten en ook nog het feit dat hij één plek innam in het studiejaar. Docenten en voorzieningen die betaald moeten worden voor zijn plek daar. Apart om te zien dat hij binnen drie dagen erachter kwam dat hij de studie niet meer wilde vervolgen. Het lijkt mij dat je enigzins voorbereid aan een studie begint en weet wat je te wachten gaat staan (tenzij er een rede van overmacht is waarom hij moest stoppen).

Ik denk dat niemand kan voorspellen wat ze doen bij de Centrale Studenten Balie. Het zal er meer aan liggen of je de vragen aan een persoon stelt die erg haar best wil doen voor je.
pi_72910065
nou het gekke is; zij hebben hem gegarandeerd, omdat de inschrijving laat binnen was gekomen (laatste week augustusu) dat de machtiging nog niet verwerkt was, en deze gewoon verscheurd zou worden.

Dit heeft hij ook op de mail bevestigd gekregen, daarom vindt hij, en ik ook wel, het raar dat er toch een studentenpas komt
pi_72910935
hij kan het bedrag toch storneren.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  † In Memoriam † zaterdag 19 september 2009 @ 20:58:16 #7
43556 miss_dynastie
pi_72915963
Nee, dat bedrag kan je niet storneren, het is een eenmalige machtiging, staat ook duidelijk in de voorwaarden. Ik kan me zo voorstellen dat de opdracht om het pasje te maken direct gegeven wordt en dat dus de reden is dat hij het heeft ontvangen en dat los staat van de uitschrijving. Maar om het zeker te weten kan hij het beste maandag even bellen.
pi_72920352
Dat hij ook van plan. Hij heeft inmiddels contact gehad met wat mensen, en die hebben het bewijs van inschrijving (een roze document) los gekregen van deze studentenkaart. De een had eerst de studentkaart gekregen, de ander het registratiebewijs. Overigens heeft hij de pasfoto voor de studentkaart samen meegestuurd met de machtiging. Hopelijk zijn die twee ergens van elkaar gesplitst...

Overigens moet je dat registratiebewijs blijkbaar inleveren op het moment als je je uitschrijft.
pi_72945719
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 18:21 schreef appelsjap het volgende:
hij kan het bedrag toch storneren.
Lijkt me niet zo slim idee hè, das zeker te weten problemen veroorzaken!
Heeft ie zich uitgeschreven bij de IB-groep dan? Of issie iets anders gaan doen, bij de IB-groep zijn er ook regels aan verbonden...
pi_72948922
hij is uitgeschreven bij studielink. hij heeft zich meteen weer heringeschreven bij zijn vorige opleiding.
  zondag 20 september 2009 @ 21:40:52 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72949061
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 17:40 schreef MrP het volgende:
Even een vraagje voor een vriend van mij.
Ja hoor!
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')