Sorry!
Iedereen kent ze; van de mensen die, wanneer je over je hifi-set praat en je laat terloops vallen wat die gekost heeft, beweren dat ze 'het verschil horen'. Meestal zijn dat mensen die altijds iets anders gehoord hebben dan een Flips alles-in-één HT setje en voor wie een Bose set (dat noemen ze dan omdat dat alles is wat ze kennen!) een onbereikbaar Walhalla lijkt.
Erger nog is dat ze je dan semi-professionele opmerkingen gaan maken omdat je er geen geld aan uitgegeven hebt. 'Ja, uit mijn setje komt toch ook geluid?' zeggen ze dan.
Wat moet je toch met die audiofielen? Je kunt in discussie gaan want zaken als 'ruimte tussen de instrumenten' of 'stereobeeld' zegt ze helemaal alles! Het enige dat ze weten is hoe duur hun setje 'is'. En ja, meer is beter, in de ogen van de onwetenden....
Klacht: Audiofielen die claimen het verschil te horen.
EDIT: er zijn hier blijkbaar mensen die denken dat ik een Marquant set heb, omdat ze zo goed zijn in begrijpend lezen. Ik heb de OP een beetje aangepast om het die mensen wat gemakkelijker te maken.
[ Bericht 18% gewijzigd door Stevenmac26 op 19-09-2009 16.28 ]
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r