Mijn naam staat er niet op, maar wel [aan de bewoners van], vreemd want ik heb daar nooit wat gekocht en ik woon hier al tien jaar.quote:
Iedereen krijgt hem gewoon, hij wordt landelijk verspreid.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:07 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Mijn naam staat er niet op, maar wel [aan de bewoners van], vreemd want ik heb daar nooit wat gekocht en ik woon hier al tien jaar.
Dan zijn ze zeker mij vergeten want ik heb hem nog nietquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Iedereen krijgt hem gewoon, hij wordt landelijk verspreid.
Ik wil die folder kunnen aanraken, kunnen voelen met mijn vingers en zachtjes de gladde bladzijdes kunnen likkenquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:15 schreef stevenmac26 het volgende:
folder staat vast wel online voor jullie computer nerds
print je hem uit met je ubercoole all in one printer van lexmarkquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik wil die folder kunnen aanraken, kunnen voelen met mijn vingers en zachtjes de gladde bladzijdes kunnen likken
Broodje hotdog met drankje (refill!) 1,25quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:27 schreef sunxxx het volgende:
Is het weer zo erg?
Ik heb hem nog niet ingekeken...denk dat ik het maar niet doe ook.
Die zaak is een ramp en dan moet je je voorstellen dat er mensen zijn die elke week lekker een daggie Ikea doen en daar dan ook uit eten gaan.
Smerige smurrie balletjes.
dan hebben ze de prijs verhoogd was eerst een 1 euroquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:28 schreef Roi het volgende:
[..]
Broodje hotdog met drankje (refill!) 1,25!
Ik doe ook wel eens een dagje Ikea, maar dan blijf ik in mijn auto en ga ik heerlijk genieten van een stel dat hun net gekochte bank in een Suzuki Swift probeert te vervoeren, het na een uur opgeeft en dan toch maar gebruik gaat maken van de bezorgservice.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:27 schreef sunxxx het volgende:
Is het weer zo erg?
Ik heb hem nog niet ingekeken...denk dat ik het maar niet doe ook.
Die zaak is een ramp en dan moet je je voorstellen dat er mensen zijn die elke week lekker een daggie Ikea doen en daar dan ook uit eten gaan.
Smerige smurrie balletjes.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:05 schreef Flashwin het volgende:
ow jee
Als je ouder wordt en een paar uur op zo'n Ikeabank gezeten hebt kom je er echt gebroken vanaf.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:41 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn bank is van de Ikea. Zit prima en is ook nog steeds niet uit elkaar gevallen na 3 jaar. Mijn TV meubel ook. En mijn kledingkast.
Je moet alleen niet het allergoedkoopste kopen, dan heb je wel kans op crap idd. Zoals die salontafel van 15 euro die ik had gekocht. Als je een keer hard je glas neerzette zat er al een deuk in het blad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |