quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeg maar gerust, the best version

Super toffe band , nog toffer live
 Super toffe band , nog toffer live  

Ik zet me af tegen de maatschappij hurr durr derp derpquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
half 6 als een echte hollander.

Oh noesquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
half 6 als een echte hollander.

quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Omdat het vandaag nog best lekker weer is!!!

De live dvd is werkelijk briljant!quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Best lekker? Heerlijk imo
Al zit ik lekker binnen ofc

Ik ook, maar mijn balkondeur staat open dus ik hoor de ontsnapte parkieten, lekker hoor!quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Best lekker? Heerlijk imo
Al zit ik lekker binnen ofc

Sorry, im gonna let you finnishquote:

Meer van zulke muziek?quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik ook, maar mijn balkondeur staat open dus ik hoor de ontsnapte parkieten, lekker hoor!

Let wel op, ze heeft een slot op haar badkamerdeur.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:42 schreef RickoKun het volgende:
Zo, deze baas woont nu ook in groningen, binnenkort jos maar eens even opsporen om BT te hosselen

Ik ga je aanraken irl.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:42 schreef RickoKun het volgende:
Zo, deze baas woont nu ook in groningen, binnenkort jos maar eens even opsporen om BT te hosselen

Strak planquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:42 schreef RickoKun het volgende:

Als je hun opzoekt op joetoep vind je vanzelf ook andere sjit.quote:

2 goals vanmiddag.
 2 goals vanmiddag.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |