Maar natuurlijkquote:
quote:
Nee.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Of jij leert gewoon dat ik het soms wel positief en alles behalve sarcastisch bedoel.
Whehe jaquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik zie dat bt blauw is, nijs!!!!
Ja zo kan ik het ook!quote:
Leuk, hoezo Tijd over?quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Whehe ja![]()
!
[..]
Ja zo kan ik het ook!
Ik zag het.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb trouwens geen dode vogels meer op m'n achtergrond. Nu heb ik een vrouwen lichaam met een huis en twee auto's er op geprojecteerd.
OP is niet meer per se nodig, en dus optioneel en aan de TS of ie er wel of niet in gaatquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Leuk, hoezo Tijd over?
En dan even een echte n00b vraag dan heb ik dat meteen gehad, waar is de OP?
Ik heb van puur verdriet een hele lelijke paint omdat dat het enige was ik zo'n beetje kon doen op mijn pc voor 2 maanden lang.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb trouwens geen dode vogels meer op m'n achtergrond. Nu heb ik een vrouwen lichaam met een huis en twee auto's er op geprojecteerd.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OP is niet meer per se nodig, en dus optioneel en aan de TS of ie er wel of niet in gaat!
En neuh eigenlijk helemaal niet maar het leek me wel leuk!
quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
GVD waar zat je nou? Ik de hele tijd je naam roepen bij Coldplay maar reageren ho maar....
Ja omdat we ons tegenwoordig kunnen gedragen hierquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Niet nodig omdat iedereen de regels wel snapt dus....hmmm ok.
Chai.quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja omdat we ons tegenwoordig kunnen gedragen hier!
[..]
Chai.
Dus wat mag niet meer en wat is nog wel geoorloofd?quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja omdat we ons tegenwoordig kunnen gedragen hier!
[..]
Chai.
Woensdag, linksachter, veilig dichtbij de bar.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
Ik was er woensdag, stond in het midden vooraan. Misschien 10 a 20 meter van het podium.
Aha, ook heerlijk in de file gestaan daarna?quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Woensdag, linksachter, veilig dichtbij de bar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |