hm?quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
Laat je spullen maar hier staan, die staan hier best. En loop even mee met de stewardess!
Ik besef trouwens nu pas dat jij die meid bent die ooit een keer reageerde op een hyves foto van mijquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil je dat ik je prik, met mijn ellenbogen?!
Kali, heldquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
hallo?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat zijn ze zeker. Hier een foto van de moeder:
(Links onder)
[ afbeelding ]
Ik zou hem zo opsturen:quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:04 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Nu is ie zo. Die sterren zijn een beetje blurry.
Doutzenquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zou hem zo opsturen:
[ afbeelding ]
Link.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik besef trouwens nu pas dat jij die meid bent die ooit een keer reageerde op een hyves foto van mij
Hmm ik gok Spinvis, heb ik het correct?quote:
Ik PM het welquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zou hem zo opsturen:
[ afbeelding ]
Je boodschap komt goed over, maar misschien zou je nog aan je PI-gebruik kunnen werken.quote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm ik gok Spinvis, heb ik het correct?
Ancilla heeft echt een prachtig figuur.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:15 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
7 oktober liggen de dames in de schappen.
Je wordt voorspelbaar en saai.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]![]()
!
[..]
Je boodschap komt goed over, maar misschien zou je nog aan je PI-gebruik kunnen werken.
(Positieve feedback)
[..]
Uiteraard.
Of jij leert gewoon dat ik het soms wel positief en alles behalve sarcastisch bedoel.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:18 schreef Breathtaking het volgende:
Je boodschap komt goed over, maar misschien zou je nog aan je PI-gebruik kunnen werken.
(Positieve feedback)
Ja, maar de bovenkant is nep.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ancilla heeft echt een prachtig figuur.
Heuj.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
That's why they call me the Kali, im back, im back...
Maar het is wel goed gelukt vind ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |