quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
"PIEP" Wilt u het bonnetje?
Je weet toch wel hoe je je moet gedragen!quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dus wat mag niet meer en wat is nog wel geoorloofd?
UNKLE![]()
HEUY DIE WAS IK NET AAN HET SPELEN.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:36 schreef jordeeeh het volgende:
Ohja, iemand met toffe piano nummers?
Like
Niet al te lang, wij stonden achteraan dus waren redelijk snel weer buiten, tot arnhem langzaam gereden maar toen in een ruk door naar a'dam!quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Aha, ook heerlijk in de file gestaan daarna?
Idd, ik ben niet meer zo rellerig (quel un woord...) als vroeger...miss in de nacht nog maar das anders, dan is het ook meestal in ONZ!quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe je je moet gedragen!
Ach, Bt is toch geen mod in KLB.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Idd, ik ben niet meer zo rellerig (quel un woord...) als vroeger...miss in de nacht nog maar das anders, dan is het ook meestal in ONZ!
Wij hadden geparkeerd tegenover die auto dealer. Vlakbij het park dus. In het midden tussen de rijbanen, op die parkeerplek. We hebben een uur gedaan over een paar kilometer.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Niet al te lang, wij stonden achteraan dus waren redelijk snel weer buiten, tot arnhem langzaam gereden maar toen in een ruk door naar a'dam!
Jij? urtje of 2 op parking ghestaan?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wij hadden geparkeerd tegenover die auto dealer. Vlakbij het park dus. In het midden tussen de rijbanen, op die parkeerplek. We hebben een uur gedaan over een paar kilometer.Maar toen we eenmaal op de snelweg zaten waren we redelijk snel weer in Amsterdam.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ach, Bt is toch geen mod in KLB.
Waarom reageer jij niet op mijn fobo berichtje?quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb trouwens geen dode vogels meer op m'n achtergrond. Nu heb ik een vrouwen lichaam met een huis en twee auto's er op geprojecteerd.
Daar ben je toch mod voor?quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
R&P? Ik wil de mensen daar het liefst een schop na geven.
BT en jij.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:55 schreef afcajos het volgende:
Whehe raad eens wie dit zijn![]()
[ afbeelding ]
Gordon en Patty Brard?quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:55 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Afgelopen week ofzo?quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:02 schreef Marurk het volgende:
Haai mensen![]()
Seit wann ist BT moddereter gewurden?
Een jongen en een meisje die iets met een glas heeft.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:55 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Ga jij eens naar pubquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
Time Machine zegt dat ik eerst m'n externe schijf moet wissen ofzo en dat dit niet ongedaan kan maken? QUE? Mag er niets anders op dat ding staan ofzo?
Sexyquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:55 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Whatupquote:
Verveeldquote:
Ik kijk die ep nuquote:
ik ook !quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:18 schreef Mozy het volgende:
Dat Skylark. geen foto's heeft gemaakt toen BT aan het douchen was.
Dat neem ik hem kwalijk.
Herkenbaarquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Herkenbaar
Vandaar:
THEN I SAW HER FACE, NOW I'M A BELIEVER!!
dat nummer heb ik op school ooit gezongenquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Herkenbaar
Vandaar:
THEN I SAW HER FACE, NOW I'M A BELIEVER!!
Er zit een slot op m'n badkamer hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:18 schreef Mozy het volgende:
Dat Skylark. geen foto's heeft gemaakt toen BT aan het douchen was.
Dat neem ik hem kwalijk.
zeg maar gerust, the best versionquote:
kan je openmaken / intrappenquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er zit een slot op m'n badkamer hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |