Dit topic is beter.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:30 schreef Hephaistos. het volgende:
Dubbel
Iemand in je auto zetten na ongeval: NIET DOEN
het hoort is nws, en niet in wgr.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:30 schreef Hephaistos. het volgende:
Dubbel
Iemand in je auto zetten na ongeval: NIET DOEN
Kunnen die jongens een keertje uitrukken, dan vinden ze het best leuk om weer eens een auto aan flarden te knippen. Weer eens wat anders ipv een a4tje. Maar goed, schandalig dat ze die jongen nu met een cabrio laten zitten.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:47 schreef Robin__ het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ze zo'n nekbrace niet om kunnen doet als het dak nog op de auto zit :S tillen ze je er echt naar boven uit ofzo. Ik dacht dat dak open knippen vooral gebeurde als de deuren niet fatsoenlijk open konden enzo.
En ziehier de NL mentaliteit. Iemand moet je niet helpen, iemand moet je uit zijn 'lijden' verlossen! Dus als er iemand op straat ligt en word doodgeschopt? Ach, niet helpen, is niet verzekerd. Want pas op het moment dat je zelf een doodschop uitdeeld en er zit een bloedspatje op je schoen nadat je die dikke neus kapot hebt geschopt heb je recht op hulpquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:30 schreef thefreakje het volgende:
Best begrijpelijk dat de jongeman het aanbod deed, gezien alle heftigheid van de gebeurtenissen. Maar ons advies is: niet doen.''
Eh nee er is niets kapitalistisch aan een overheid die reddingswerkers het "recht" geeft zonder toestemming andermans auto open te knippen en vervolgens niets te hoeven vergoeden.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:38 schreef Zoran1 het volgende:
Dit is echt te ziek voor woorden. Only in western capitalist societies.
ja die kutmoslims ook altijdquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:56 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
En ziehier de NL mentaliteit. Iemand moet je niet helpen, iemand moet je uit zijn 'lijden' verlossen! Dus als er iemand op straat ligt en word doodgeschopt? Ach, niet helpen, is niet verzekerd. Want pas op het moment dat je zelf een doodschop uitdeeld en er zit een bloedspatje op je schoen nadat je die dikke neus kapot hebt geschopt heb je recht op hulp
Slachtoffer wordt dader, dader wordt slachtoffer
a. Ambulancepersoneel vindt het spectaculair om te zien, zo ken ik het verhaal van brandweer Delft, waar het ambulancepersoneel ook het dak van de gloednieuwe prive-Mercedes van een brandweercommandant wilde knippen nadat daar iemand met nekklachten in was gaan zittenquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:47 schreef Robin__ het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ze zo'n nekbrace niet om kunnen doet als het dak nog op de auto zit :S tillen ze je er echt naar boven uit ofzo. Ik dacht dat dak open knippen vooral gebeurde als de deuren niet fatsoenlijk open konden enzo.
Precies. Had dat mens een nekband omgedaan. Het openknippen van de auto was dus nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:07 schreef RemcoDelft het volgende:
b. Als iemand er zelf in kan gaan zitten, met het buigen van wervels, kan diegene er ook weer zelfstandig uitklimmen...
quote:d. Het is belachelijk dat de overheid helpende mensen zo in de kou laat staan! Juist gezien de kleine kans dat dit iemand overkomt, de grote kostenpost voor een auto-bezitter, en het feit dat veel mensen tegenwoordig meer van "ik stond er bij en ik keek er naar" zijn, zou de overheid dit gewoon moeten vergoeden. Hell, geef die gozer een nieuwe Corsa, 't is niet alsof de overheid anders zo zuinig omspringt met miljarden... Banken hebben het afgelopen jaar al 1 Corsa per werkende Nederlander gekregen.....
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogredenatiequote:Op zaterdag 19 september 2009 15:06 schreef Re het volgende:
[..]
ja die kutmoslims ook altijd
of was het nou de schuld van de Paus...
nee jouw tirade sloeg nergens op in dit gevalquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:11 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogredenatie
Nee, want zoals gewoonlijk moet er eerst bloed vloeien voordat een verzekeraar je helpt. Dat staat in het bericht. Trek dezelfde lijn eens door naar de mentaliteit hier, als iemand wordt aangevallen op straat staat men er schaapachtig bij te kijken en steekt geen poot uit. Diezelfde mentaliteit zie je terug bij die verzekeraar. Iemand helpt, en kan vervolgens barsten. (oh en stop die note achter in je reet).quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:13 schreef Re het volgende:
[..]
nee jouw tirade sloeg nergens op in dit geval
De verzekering zou dan alleen het reinigen van de bekleding vergoeden, niet het dak...quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:15 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Nee, want zoals gewoonlijk moet er eerst bloed vloeien voordat een verzekeraar je helpt.
Kutverzekeraar dus, ik mag hopen dat er een gestoord iemand met een machinegeweer naar binnenloopt en hun een handje helpt met het opheffen van het bedrijf. Eens kijken of mensen dan nog zo denken....quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:16 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
De verzekering zou dan alleen het reinigen van de bekleding vergoeden, niet het dak...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |