Ikkequote:Op zaterdag 19 september 2009 11:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik wakker was geweest en als ik het had gezien, dan had ik je gered
Hier is het bewolkt. Strange...
Ik word achterna gezeten door een hele enge man op Hyves... Wie wil een PM om hem terug te pakken?
* Ynske voelt zich aan de kant geschovenquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hey now, uit welk bouwjaar was jij ook alweer?
daar komen Loveless' dromen naar bovenquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Smoesjes! Je wil gewoon Isdatzo sandwichen met Ynske
Ocharme toch, moet loveless je troostenquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske voelt zich aan de kant geschoven
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ocharme toch, moet loveless je troosten?
Nou, dan sturen we Loveless die kant nu op.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
k weet wel een manier om me te troosten
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 19 september 2009 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, dan sturen we Loveless die kant nu op.
Hij heeft wel knoflookbrood gehad en marmotten gebakken in de oven, maar dat geeft verder niets toch?
Oooooh, nou die heeft geen knoflookbrood gehad volgens mij...jij bofbipsquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
t ging om iets wat Isdatzo kan doen voor me
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:15 schreef Qwea het volgende:
ik had de lapo
SC 187 waar we ynske en isdatzo sandwichen
niet onderhandelbaar?quote:
mail is uit, sms is inquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet onderhandelbaar?
je wilt me gewoon helemaal niet zeker he
* Ynske gaat al zitten wachten op afwijzingsemail
Ben ik weer niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
k weet wel een manier om me te troosten
quote:
welke weerquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben ik weer niet goed genoeg?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |