Mevrouw vindt GTST beter natuurlijkquote:
Empire of the sun is wel een beetje Aziatischquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:00 schreef Penisbaard het volgende:
Ik had hier een hele goede lijst goede Euraziatische films verwacht, kom je met die Ameribagger aankakken
GVD ik wilde exact dezelfde suggestie geven, ook in HD. Mijn post wat doe jequote:Op zaterdag 19 september 2009 13:02 schreef TNA het volgende:
Downloaden in HD en kijken wanneer je wilt.
Wees blij dat ik het al heb gepost, kun jij je weer richten op alle taalfouten.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:07 schreef Rosbief het volgende:
[..]
GVD ik wilde exact dezelfde suggestie geven, ook in HD. Mijn post wat doe je
Het is gewoon een echte scorsese film, het verhaal wordt schitterend opgebouwd en als je van wat diepgang houdt verveel je je geen moment.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:05 schreef BaraCuda het volgende:
The Aviator is vreselijk gewoonVeeeel te lang.
In dit topique wordt opvallend netjes gespeld, geen grote fout kunnen ontdekken. Werpt het nieuwe beleid dus toch zijn vruchten af.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:08 schreef TNA het volgende:
[..]
Wees blij dat ik het al heb gepost, kun jij je weer richten op alle taalfouten.
Idd, blehquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:05 schreef BaraCuda het volgende:
The Aviator is vreselijk gewoonVeeeel te lang.
Niks nieuw beleid, komt gewoon omdat het mijn topic isquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:10 schreef Rosbief het volgende:
[..]
In dit topique wordt opvallend netjes gespeld, geen grote fout kunnen ontdekken. Werpt het nieuwe beleid dus toch zijn vruchten af.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:11 schreef BoerBert het volgende:
Empire of the sun heeft Christian Balein de cast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One hundred percent independent, I'm the fucking boss
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |