Ja.quote:Op maandag 21 september 2009 22:00 schreef Ephesis het volgende:
Zijn hier gitaristen die bekend zijn met Flamenco of Spaanse muziek?
Laat het mij weten
[slakkenzoutlegger]quote:
quote:
quote:
Relaxed man, een half jaar vrij.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:30 schreef guitarist het volgende:
Door een fout van Studielink en het Windesheim van mijn studie afgeschopt, eerst volgende instroom mogelijkheid: februari 2010. Jeuj.![]()
Yes!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:35 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Relaxed man, een half jaar vrij.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:36 schreef guitarist het volgende:
Ik had bij studielink een vooropleiding aangevinkt die dezelfde naam had als de opleiding die ik gehaald heb. Maar met de opleiding die ik gehaald heb ben ik officieel niet toelaatbaar en moet ik nog een losse 21+ toets doen.
Eigenlijk is het dus mijn fout omdat ik niet de goede vooropleiding had gekozen in Studielink. Nu moet ik dus alsnog de 21+ toets doen, maar mag ik niet alsnog met terugwerkende kracht lessen blijven volgen.
Ik had net allemaal boeken aangeschaft en ik zat ook in een super leuke klas.
Gehaald maar niet toelaatbaar? I don't get itquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:36 schreef guitarist het volgende:
Ik had bij studielink een vooropleiding aangevinkt die dezelfde naam had als de opleiding die ik gehaald heb. Maar met de opleiding die ik gehaald heb ben ik officieel niet toelaatbaar en moet ik nog een losse 21+ toets doen.
Eigenlijk is het dus mijn fout omdat ik niet de goede vooropleiding had gekozen in Studielink. Nu moet ik dus alsnog de 21+ toets doen, maar mag ik niet alsnog met terugwerkende kracht lessen blijven volgen.
Ik had net allemaal boeken aangeschaft en ik zat ook in een super leuke klas.
Dat zit mij nu dus ook dwars!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:03 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[slakkenzoutlegger]
Wat had je fout?
[/slakkenzoutlegger]
edit: en gefeliciteerd natuurlijk![]()
![]()
Kut...quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:30 schreef guitarist het volgende:
Door een fout van Studielink en het Windesheim van mijn studie afgeschopt, eerst volgende instroom mogelijkheid: februari 2010. Jeuj.![]()
O, wat gek. In de oude stijl kreeg je keurig te zien wat je fout had, lekker steile leercurve voor de stumperds die het niet in één keer haalden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat zit mij nu dus ook dwars!
Helaas kom je dat niet te weten
Bedankt voor de felicitaties allemaal!
Je krijgt alleen te zien binnen welk onderdeel cq. categorie, maar daar word je ook niet veel wijzer vanquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:13 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
O, wat gek. In de oude stijl kreeg je keurig te zien wat je fout had, lekker steile leercurve voor de stumperds die het niet in één keer haalden.
Dat, maar vooral: 18 fout in 40 vragen. Kom op, de helft bestaat uit de categorie bocht naar links "mag u hier rechtsaf?"quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:30 schreef Aresdreams het volgende:
dan ben je niet geschikt om auto te rijden, als je binnen drie keer de regels nog niet kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |