http://www.spitsnieuws.nl(...)maagd_door_mari.htmlquote:Geen succes
Frans was niet zo succesvol in de liefde. Maar toen hij Mariska ontmoette kwam alles toch nog goed. "Maar alles is goed gekomen. Je ziet 't, ik heb vier kinderen", zo vertelt hij in het programma Waar is de Mol?
Voor zover bekend is er nog door geen enkele politieke partij een spoeddebat over deze kwestie aangevraagd.
En dat is? Een uitlaat zonder katalysator?quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Een variant van de Nimbus 2000 denk ik?
[ afbeelding ]
Harry Potter's bezemquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:57 schreef Rosbief het volgende:
[..]
En dat is? Een uitlaat zonder katalysator?
Kijk, dat zijn de onthullingen! Meer van dit graag.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:57 schreef Stali het volgende:
Er was jaren geleden een uitzending van All you need is love waarbij een toen nog onbekende volkszanger gesnapt werd op vreemdgaan. Er was een fan waar de zanger het bed mee had gedeeld en die Robbert had ingeschakeld en toen bleek die zanger nogal vreemd te gaan. Was nogal genant.
Als ik goed herinner was dat Frans Bauer, maar helemaal zeker weet ik het niet.
Dat was toch een heel ander verhaal? Een meisje had dat programma ingeschakeld omdat ze verliefd op hem was en een ander gelijknamig meisje had dat ook gedaan. Vervolgens koos hij het andere meisje waarop het ene meisje in huilen uitbarstte. Ff kijken of het op youtube te vinden isquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:57 schreef Stali het volgende:
Er was jaren geleden een uitzending van All you need is love waarbij een toen nog onbekende volkszanger gesnapt werd op vreemdgaan. Er was een fan waar de zanger het bed mee had gedeeld en die Robbert had ingeschakeld en toen bleek die zanger nogal vreemd te gaan. Was nogal genant.
Ik was ook nog hartstikke jong toen, dus kan het me niet goed meer herinneren maar ben er even op gaan zoeken maar het zat volgens Frans Bauer toch anders in elkaar:quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:00 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de onthullingen! Meer van dit graag.
quote:Ik ben nu absoluut geen brievenschrijver meer: de enige keer dat ik me daar op stortte, liep het meteen hopeloos uit de hand. Ik belandde erdoor bij All you need is love - veel mensen weten daar wel iets van. Ik was zeventien en nog zo groen als gras. Wel zong ik veel, nog op kleine schaal, en ik had zelfs wat fans. Die mij liefdesbrieven schreven! Opgestookt door mijn broer besloot ik een paar meisjes terug te schrijven. Vrij onschuldig, maar ietwat romantisch getint. En voor ik het wist zat ik in All you need is love met twéé meisjes die allebei gek op mij waren en met mij uit wilden. Ze hebben nog liggen vechten op de bank daar. Hierdoor kreeg ik direct een Don Juan-imago, maar daar klopte niet veel van: ik had nog nooit een vriendin gehad!
Ja, kom er nu ook achter.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:02 schreef misspoesje het volgende:
[..]
Dat was toch een heel ander verhaal? Een meisje had dat programma ingeschakeld omdat ze verliefd op hem was en een ander gelijknamig meisje had dat ook gedaan. Vervolgens koos hij het andere meisje waarop het ene meisje in huilen uitbarstte. Ff kijken of het op youtube te vinden is.
Het was inderdaad genanter dan Frans Bauer voor doet komen.quote:Een dan nog onbekende Frans Bauer maakt plaats in het programma All you need is Love met Robert ten Brink, omdat er een vrouw is die een videoboodschap voor hem heeft gemaakt. Wat blijkt: Frans is een opkomende zanger die her in der in het land optredens geeft en hij heeft daarbij deze vrouw ontmoet, Diana, en haar de liefde verklaart. Tenminste, dat denkt zij. Er blijkt in diezelfde aflevering namelijk nog een vrouw te zijn, toevallig ook Diana, die ook een videoboodschap voor onze Fransie heeft....
Hilariteit alom, en Frans Bauer stond natuurlijk verschrikkelijk voor lul en moest en plein public maar eens uitleggen hoe het kan dat hij aan 2 vrouwen tegelijk heeft beloofd een relatie met ze te zullen beginnen.
Kijk kijk, de snoeperd! Maar heeft hij de dates nu ook geconsummeerd?quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:09 schreef Stali het volgende:
Zo is het dus wel gegaan:
[..]
Het was inderdaad genanter dan Frans Bauer voor doet komen..
Hij is met Diana1 uitgegaan, onder het mom van wie het eerst komt, het eerst maalt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:12 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Kijk kijk, de snoeperd! Maar heeft hij de dates nu ook geconsummeerd?
Neehoor. Ik heb vroeger alle AYN's gezien.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:57 schreef Stali het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |