abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72900627
Wat is de beste mobiele os? Nokia, apples Iphone, android, of windows mobile?
pi_72900675
windows mobile 6.5 schijnt best ok te zijn. helaas zelf nog geen ervaring. Apple Iphone ziet er heel erg goed uit en werkt ook lekker. Android en Nokia geen ervaring mee.

Beste vraag lijkt me, wat wil je doen met je mobiele telefoon behalve bellen.
pi_72900785
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 11:26 schreef het_fokschaap het volgende:
windows mobile 6.5 schijnt best ok te zijn. helaas zelf nog geen ervaring. Apple Iphone ziet er heel erg goed uit en werkt ook lekker. Android en Nokia geen ervaring mee.

Beste vraag lijkt me, wat wil je doen met je mobiele telefoon behalve bellen.
Behalve bellen ook gebruik maken van hebbedingetjes zoals plugins, en GPS.
  zaterdag 19 september 2009 @ 11:54:07 #4
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_72901265
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 11:26 schreef het_fokschaap het volgende:
windows mobile 6.5 schijnt best ok te zijn (...)
WM 6.5 is gewoon WM 6.1 met wat UI tweaks (grotere knoppen e.d.) om het beter bedienbaar te maken zonder pennetje, meer niet. Het blijft verder dezelfde verouderde meuk als 6.1

Ik zou dus voor iPhone gaan. iPhone OS is naar mijn mening op dit moment het beste mobiele OS terwijl Windows Mobile juist een van het meest brakke en verouderde OSen is wat er te krijgen is. Keuze is niet zo moeilijk.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_72901276
iPhone, hands down.
pi_72901414
iPhone... gelikt en doet wat het moet doen. Nadeel, indien niet ge-jailbreaked, wat minder in te stellen en vrijheid.
pi_72901462
Potentieel reltopic
pi_72901570
iPhone kan niet fatsoenlijk multitasken en is dus niet vergelijkbaar met smartphones.

Daarom: Android of WM.
Of wacht op de N900.
  zaterdag 19 september 2009 @ 12:13:41 #9
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_72901702
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 12:08 schreef Dutchguy het volgende:
iPhone kan niet fatsoenlijk multitasken en is dus niet vergelijkbaar met smartphones.
(...)
Windows Mobile kan ook niet fatsoenlijk multitasken. Op WM kan een app niet eens het volledige geheugen gebruiken en is dus niet vergelijkbaar met smartphones.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_72901750
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 12:13 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Windows Mobile kan ook niet fatsoenlijk multitasken. Op WM kan een app niet eens het volledige geheugen gebruiken en is dus niet vergelijkbaar met smartphones.
Android dus.

pi_72901803
dit is weer hetzelfde als wat is beter: windows of osx.

ga gewoon na wat je er mee wil doen, als je de popiejopie uit wil hangen met plugins etc ga voor de iphone.
wil je hem serieus gebruiken voor werk/school dus mail agenda etc zou ik gaan voor wm
android geen ervaring mee, maar hoo rik ook positieve verhalen over.
------------_--------
  zaterdag 19 september 2009 @ 12:29:17 #12
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_72902034
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 12:16 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Android dus.

Android is idd wel een goed OS, maar TS vraagt om keuze tussen WM en iPhone.

Persoonlijk vind ik iPhone nog net iets handiger werken dan Android. Op een schaal van 1-10 is iPhone een 9, Android een 8 en WM een -140.
  zaterdag 19 september 2009 @ 12:30:33 #13
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_72902060
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 12:29 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Android is idd wel een goed OS, maar TS vraagt om keuze tussen WM en iPhone.
Je vond de TT wel genoeg, de OP heb je gelaten voor wat het is?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_72902127
Android .
  zaterdag 19 september 2009 @ 12:39:41 #15
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_72902251
Het topic gaat uiteraard over het OS van de mobs maa rik twijfel nu tussen een HTC Diamond touch 2 en een iPhone echter vroeg ik me af of je die HTC die nu WM6.1 heeft gemakkelijk kan upgraden naar wm6.5

weet iemand hoe exchange synchronisatie op de iPhone het doet?
Dwannie is like god is rubbing your tummy
  zaterdag 19 september 2009 @ 12:42:54 #16
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_72902319
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 12:39 schreef Dwan het volgende:
(...)
weet iemand hoe exchange synchronisatie op de iPhone het doet?
Werkt prima, mail komt onmiddellijk binnen (pushmail), agenda sync werkt ook goed. Adresboek sync heb ik uit staan.
  zaterdag 19 september 2009 @ 12:45:07 #17
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_72902366
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 12:18 schreef wicked-j het volgende:
(...)
wil je hem serieus gebruiken voor werk/school dus mail agenda etc zou ik gaan voor wm
(...)
Mail werkt IMHO veel handiger op iPhone (exchange integratie, zoeken in je mailbox), ook support voor PDF, DOC, XLS, enz. lezen direct uit je mail is erg handig. Agenda werkt ook gewoon goed, enige wat hier mis een een 'today' scherm.
pi_72902390
Op Windows mobile kan je makkelijk applicaties knallen zoals tomtom & games, bij iphone mag je dat alleen via die apstore doen
  zaterdag 19 september 2009 @ 12:50:11 #19
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_72902496
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 12:45 schreef kensei het volgende:
Op Windows mobile kan je makkelijk applicaties knallen zoals tomtom & games, bij iphone mag je dat alleen via die apstore doen
Daarentegen zijn er voor iPhone heel veel apps en bekende games, WM is haast geen goede(!) software voor.
pi_72902516

En als je straks Google Voice wil gebruiken... moet je geen iPhone nemen .
  zaterdag 19 september 2009 @ 12:51:50 #21
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_72902534
Nog 1 vraagje dan,

weet iemand of de OSen goed zijn te bevijligen, of notes, documenten met een wachtwoord.
Stel ik wil een overzicht van alarmcodes, passwords en andere zooi altijd bij me op de phone hebben. dan zou het wel link zijn als je hem ooit verliest.

Ik gebruik nu KeePass op een USB stick maar niet altijd handig als je voor een deur staat. lapop opstarten stick er in 5 minuten verder zucht.....
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_72902561
Op welke manier krijg je op de iPhone een melding van nieuwe e-mail? Moet je daarvoor eerst het mailprogramma handmatig opstarten?
pi_72902603
WM is echt 1 brok ellende. Komop hier hoef je nieteens een topic over te openen.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_72902640
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 12:52 schreef DennisMoore het volgende:
Op welke manier krijg je op de iPhone een melding van nieuwe e-mail? Moet je daarvoor eerst het mailprogramma handmatig opstarten?
Er komt een nummertje op je mailicoontje te staan. Afhankelijk van hoeveel ongelezen berichten je hebt.
pi_72902730
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 11:24 schreef F04 het volgende:
Wat is de beste mobiele os? Nokia, apples Iphone, android, of windows mobile?
Nu roep je echt om een een nerd oorlog hoor

Maar goed: Wat is beter hangt af van wat jij wilt. Persoonlijk vind ik Windows Mobile en Symbian helemaal niets. Te ingewikkeld in gebruik terwijl een mobiele telefoon juist makkelijk in gebruik moet zijn.

Ik heb zelf een iPhone en vind dat ding geweldig Nog nooit zo'n goede telefoon gehad. Android en WebOS zien er ook goed uit Alleen is er nog geen telefoon met WebOS verkrijgbaar hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')