Dank maar het is soms lastig om je door 30.000 boeken te worstelen zonder dat je gericht zoekt dus wellicht dat jij ook leuke titels weet oid...quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:25 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
http://www.gutenberg.org/wiki/Main_Page
30.000 rechtenvrije boeken in digitale vorm.
Dat vormt idd wel een gat in mijn lezerslijst. Ik heb geljk maar Macbeth opgezochtquote:
Een paar titels uit de top 30 van downloads danquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:29 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dank maar het is soms lastig om je door 30.000 boeken te worstelen zonder dat je gericht zoekt dus wellicht dat jij ook leuke titels weet oid...
Dankjequote:
Wel op een iPhonequote:Op zaterdag 19 september 2009 12:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmm iemand tipt de kamasutra, vraag ik me ineens af, kun je op e-book readers ook plaatjes tonen?
Dat boek gedownload? Welk boek? Wil je het lezen op een Kindle? Op een Iphone, een psp of een computer?quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:51 schreef maffemaniak het volgende:
Ik heb dat boek gedownload maar in welk programma kan ik hem lezen?
Nou dit boek: Metamorphosis - Franz Kafka ebookquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:19 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat boek gedownload? Welk boek? Wil je het lezen op een Kindle? Op een Iphone, een psp of een computer?
Moet je even googlen op de bestandsextensie.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:32 schreef maffemaniak het volgende:
en ik wil hem gewoon op de computer lezen maar ik kan geen programma vinden die hem openen kan....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |