jammer, ik zag je topic vanochtend en hoopte nog dat niemand zou reageren.quote:Op zaterdag 19 september 2009 07:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ben ik 2 en een halve maand van de fok-bodem verdwenen vanwege omstandigheden, ben ik er eindelijk weer en niet eens een warm onthaal....
Beetje jammer dit, waar is de taart????
![]()
Anyhoe, ik ben er weer en ik heb er zin in!!!!!
![]()
Daarom dus.quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Het doet mij deugd te zien dat mijn terugkomst groots wordt geviert!
Bedankt!!!!
Ik hoopte al dat je een hersentumor had, maar de chemo sloeg dus aan?quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Het doet mij deugd te zien dat mijn terugkomst groots wordt geviert!
Bedankt!!!!
Op de momenten dat ik het echt niet meer zag zitten had ik altijd de foto's van je moeder nog!quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:39 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat je een hersentumor had, maar de chemo sloeg dus aan?
Mijn moeder is dood lul!quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Op de momenten dat ik het echt niet meer zag zitten had ik altijd de foto's van je moeder nog!
quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:51 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Mijn moeder is dood lul!![]()
Vieze necrofiel!!![]()
![]()
Ik zie dat het gebruik van de *me tag jou wereldvreemd is, kom maar terug als je fok wel snapt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:07 schreef leipeshitouwess het volgende:
*geeft een taart met daarin shit *
Nouja, als je je zelfs aftrekt op foto's van dode moeders, dan is er toch echt een steekje los bij jequote:Op zaterdag 19 september 2009 10:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dus jij gaat er vanuit dat ik het met je dode moeder deed?
Waar haal je deze wijsheid vandaan?
Viespeuk!
pics or didn't happenquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:51 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Mijn moeder is dood lul!![]()
Vieze necrofiel!!![]()
![]()
Nogmaals oh simpele ziel met het IQ van een amoebe; waar haal jij de waanideeen vandaan dat ik mij aftrek op je moeders foto's?quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:11 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nouja, als je je zelfs aftrekt op foto's van dode moeders, dan is er toch echt een steekje los bij je
* leipeshitouwess Geeft je zo'n enorme smack dat je niet meer zeiktquote:Op zaterdag 19 september 2009 10:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik zie dat het gebruik van de *me tag jou wereldvreemd is, kom maar terug als je fok wel snapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |