Saai. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Na het zien van dat filmpje, vraag ik me af, hoe DGK was geweest als Huub er niet was.
quote:Op donderdag 24 september 2009 01:21 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Of vind je het goed als ik mijn eigen psychologische analyses los laat op DGK, objectief en gebaseerd op vaststaande feiten en eigen impressies. Ik voel me daar best zelf bekwaam genoeg voor hoor.
Het licht hoef ik niet meer te vinden, heb nu ook alle lichten aan in mijn huiskamer. Kan ze zelfs helemaal alleen uit doen. Hoe vind je die? Knap hè?
Me de kleren van het lijf te scheuren wordt door mijn eigen ventje genoeg gedaan, dus is nou ook weer enigszins wat overdreven.
Mijn bloedeigen ziel? Wat is dan precies de ziel van een persoon? De ziel is in de meest gebruikte betekenis de niet-materiële, spirituele component van de mens. (Bron Wikipedia) Ik ben niet zo van het niet-materialistische en spirituele. Dat zweverige gedoe is niet voor mij weggelegd.
Dus nee, dat willen we allebei niet. Zie dat nut eerlijk gezegd ook niet zo.
Ennuhh... wat dat voorvocht betreft. Een goed begin van de nacht voor jou. Maar ook daar krijg ik meer dan genoeg van. Helemaal gratis van mijn vent en lekker gemakkelijk, ik heb het elke dag gewoon in huis.
Ach ja, op zo'n post kun je op verschillende manieren reageren. Ik heb gekozen voor een luchtige manier. Jouw interpretatie op of mijn antwoord bevredigend genoeg voor je was, was ook luchtig bedoeld toch? Dan kan je een dergelijk antwoord van mij terug verwachten.quote:Op donderdag 24 september 2009 03:34 schreef PC eend het volgende:
Als je je ziel al moet opzoeken op wikipedia, loop je er tenminste niet mee onder je arm
Als ik jou was zou ik postinterpretatie ook eens opzoeken
Want als ik zeg dat ik je ziel wil blootleggen, betekend dat nog niet dat ik jou in je blote reet wil zien, dus van die seksueel getinte opmerkingen ben ik niet gediend![]()
Verder is mijn chronisch voorvochtprobleem strikt van medische aard en doet zich acuut en alleen voor als ik op fok zit.
Maar ok dan niet
Ontopic maar weer dan: Marco BorsatoIk dacht eerst dat het offtopic was, maar hij had een optreden in BB1
![]()
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:24 schreef peeet1 het volgende:
Ruud Bernhard kijkt terug op start Big Brotherfilmpje
ff Hans bellen, dan weet je het zo !!!!!!!!! ( Beverwijk geloof ik )quote:Op donderdag 24 september 2009 17:06 schreef jopiebaco het volgende:
traint brrrian nog bij hans nijman?
quote:
Kelly woest op Venderbos
ps ik heb het progamma gezien maar hij zij duidelijk in mijn beleving wat is daar mis meequote:In Jong zei Manuel Venderbos dinsdagavond dat hij Kelly een uit de hand gelopen travestiet vond. Kelly is woest en onderneemt stappen.
In EO’s Jong ging het woensdagavond over transgender-jongeren. Onder de titel ‘Geboren in het verkeerde lichaam’ ging presentator Manuel Venderbos op verkenningstocht door de wereld van de transgenders. Hij vertelde de kijker dat hij alleen niet wist hoe hij die wereld moest leren kennen. “Kelly en Dana International helpen me ook niet verder, want in mijn beleving zijn dat 2 uit de hand gelopen travestieten,” zei hij. Die uitspraak schoot bij Kelly in het verkeerde keelgat.
Kelly: “Natuurlijk ben ik af en toe extravagant en extreem maar dat betekent niet dat ik niet gevochten heb om vrouw te worden die ik nu ben. Het heeft me heel veel pijn gekost. Het ging over transgender-kinderen dan wil je juist een voorbeeld zijn.”
De blondine is woest op de EO-presentator en overweegt juridische stappen: “Ik ga deze man terugpakken. Hoe weet ik nog niet maar hij is aan de beurt!”
Laatst gewijzigd: donderdag 24 september 2009, 16:07
bron http://www.rtl.nl/(/actue(...)kelly_woest_op_eo.xm l
.....je doet het tochquote:Op donderdag 24 september 2009 20:18 schreef Jian het volgende:
Dit zag ik zojuist op Vol staan;
Kreeg vandaag bericht op hyves dat Claire haar hyves weer terug heeft, of het klopt weet niet, maar zie alleen nog maar foto's van haar en Sophie staan, in haar profiel staat bij relatie: onbekend, woonsituatie: geen antwoord.
http://claire-recourt.hyves.nl/
Ik wil natuurlijk niets insinueren, maar.......
Its quicker to train a monkey..quote:Op woensdag 23 september 2009 22:35 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik zie godverdomme nu pas (na al die jaren dat onder mijn Nick staat: I learned if from a book
Dat niemand mij daar even op gewezen heeft: if
Nee, daar zit geen diepere betekenis achter, was gewoon een typefout
HALLO, kutterdekut
als je nu de bron erbij zet zal ik je toch bijna gelovenquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:33 schreef magewedr het volgende:
Claire heeft een nieuwe hyves. "Claire en"Sophie'tje."
En bij haar vriendinnetje Linde krabbelt Claire ïk woon weer iin Tilburg.
Verder weet ik het ook niet.
http://claire-en-sophie.hyves.nlquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:50 schreef peeet1 het volgende:
[..]
als je nu de bron erbij zet zal ik je toch bijna geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |