hmmmmmmmmmmquote:
Euh, hoe verklaar jij het dan dat jij een paar jaar na dato je nog even registreert, alleen deze topics opzoekt en daar nog even in de haast dichtgewaaide loopgraven gaat liggen (posten)quote:Op woensdag 23 september 2009 13:59 schreef Diamonds het volgende:
De meningen zijn echter al tot vervelends toe duidelijk gemaakt, dus waarom na zoveel tijd nog blijven duwen? Dat vraag ik me dan weer wel af.
Chocking.quote:
Nee,maar wel vreemd.Juist omdat onlangs haar hyves gehacked is.quote:
De setting was een tv studio van een rls, de grenzen werden behoorlijk opgezocht, volgens velen overschreden (ja zelfs in 2009).quote:Op woensdag 23 september 2009 11:54 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Precies. Je kinderen mogen best weten, dat papa toen met anderen (en nu samen met mama) gewoon gezonde seks had/heeft. Dat er een filmpje van op internet rondzwerft, tja... We leven wel al in 2009, dus so what? Een uitleg over hoe dat zo gekomen is, lost dat wel op. Wij hebben voor onze kinderen geen geheimen en zij snappen heel goed hoe het leven in elkaar zit. Ook wat seks betreft. Vergeet niet dat wanneer Sophie 13 of 14 jaar is, we alweer dik in de 20er jaren zitten. Wie weet wat er dan allemaal weer op internet staat....
Het gaat gelijk een stuk snellerquote:
Het viel me op,dus dat.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het gaat gelijk een stuk sneller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
Hoi eend, come vaquote:Op woensdag 23 september 2009 20:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het gaat gelijk een stuk sneller
Hoe het gaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
Hoi Ruudquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er kan er maar één de domste zijn
Ik dacht altijd dat je met die tekst gewoon onzin uit kraamde en gunde je dat.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:35 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik zie godverdomme nu pas (na al die jaren dat onder mijn Nick staat: I learned if from a book
Dat niemand mij daar even op gewezen heeft: if
Nee, daar zit geen diepere betekenis achter, was gewoon een typefout
HALLO, kutterdekut
Nou, wat mij betreft kan dat hele Gouden Kooi gedoe opnieuw beginnen want dit vind ik onverteerbaar.
Na het zien van dat filmpje, vraag ik me af, hoe DGK was geweest als Huub er niet was.quote:
Zal ik dat even uitleggen? Niet dat ik daar toe verplicht ben, maar goed. Als jij dat wilt.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euh, hoe verklaar jij het dan dat jij een paar jaar na dato je nog even registreert, alleen deze topics opzoekt en daar nog even in de haast dichtgewaaide loopgraven gaat liggen (posten)
Ja? En? Dus? (vrij naar mijn dochter)quote:Op woensdag 23 september 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je met die tekst gewoon onzin uit kraamde en gunde je dat.
En nu blijk het een tikfout te zijn
Ik kan je wel naar het licht leiden, je met vaststaande feiten om de oren mokeren, door met heldere, diep psychologische analyses van je posts, voor je ogen je bloedeigen ziel de kleren van het lijf te scheuren.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:56 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Zal ik dat even uitleggen? Niet dat ik daar toe verplicht ben, maar goed. Als jij dat wilt.
Had me hier al veel eerder geregistreerd, doch weinig tot niets mee gedaan. Dus pas onlangs opnieuw geregistreerd en wel gaan posten. Als je je registreert, doe je dat omdat je wilt posten, toch?
Waarom alleen dit topic? Omdat ik voor de rest geen tijd heb. Dit bijhouden vind ik al meer dan voldoende.
Ik hoef niet zo nodig een poster te worden op allerlei fora. Daar heb ik totaal geen behoefte aan.
Haast dichtgewaaide loopgraven? Dat is nu juist de vraag, want volgens mij zijn ze nog verre van dichtgewaaid. En dat verbaast me, nu nog steeds. Een paar jaar na dato.
Een beetje voorvocht, maar het is een beginquote:Is dit antwoord bevredigend genoeg of wil je nog meer weten? Gewoon vragen hoor...
Of vind je het goed als ik mijn eigen psychologische analyses los laat op DGK, objectief en gebaseerd op vaststaande feiten en eigen impressies. Ik voel me daar best zelf bekwaam genoeg voor hoor.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan je wel naar het licht leiden, je met vaststaande feiten om de oren mokeren, door met heldere, diep psychologische analyses van je posts, voor je ogen je bloedeigen ziel de kleren van het lijf te scheuren.
Maar zeg nou zelf, dat willen we allebei niettoch?
[..]
Een beetje voorvocht, maar het is een begin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |