Kippen flippen...
Mijn zoon haalt een bak voer voor onze kippen op, maar tis niet hun merk.
Dus ik moest mijn tieten laten zien aan die kippen anders eten ze niet en leggen ze ook geen eieren.

Nou goed ging hierna naar binnen en doe de radio keihard aan.
Komt mijn man thuis en die zegt, vrouw heb je nu alweer je tieten aan die kutkippen laten zien?
Want onze zoon heeft het verkeerde voer gekocht?
Ik zeg ja..nou zegtie... Anders doe jij je oordopjes maar in ofzeu''. en om mij te porren duwt hij hard zijn stijve lul tegen mij aan...

. Dus mijn zoon loopt naar hem toe, slaat zuh pa zo keihard op zijn bek en schopt hem de klotuh blauw.
En hij mieterd zo zijn vader in de kelder..dus die kippen helemaal van slag en kakelen het was niet mooi meer...

Duhusssssss mijn zoon weer flippen natuurlijk. Nou dikke shit hier in huis, ruzie met die kippen, hij sloeg en schopte ze naar de filestijnen, zonder ticket dus...ze kunnen niet meer terugkomen nu?
Ik heb morgen geen gebakken ei bij het ontbijt en dan wordt mijn man helemaal gek want zonder ei hoort hij er niet bij!
Ik weet niet meer wat ik met die kippen aan moet ze luisteren gewoon niet jeweetz toch?
klacht 1: Kippen flippen
klacht 2: Man heeft een blauw oog en blauwe smurfen kloten
klacht 3: ik moest huillie doen...
klacht 4: mijn man ligt nu met een kip in bed te naaien...
klacht 5: Ik snap het nie?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!